Hva skal dere

MammaNætte

Glad i forumet
Bruke dagen til?
Her sitter jeg bare å sløver foran pc'n.
Sambo er på skola å ferdig stiller en oppgave som dem skal levere på mandag.
Så jeg og Sander er hjemme alene, har lyst å dra ut men været er så kjpt[&:]

Vurderer å vake noe men vet ikke hva..[&:]

Først skal jeg støvsuge å rydde litt mens Ravn Kenneth fortsatt er hos pappaen sin. Og når han kommer hjem skal vi bare leke og kose oss :) Får besøk av en kompis i kveld og jeg gruuuuer meg :P Hater å ha besøk :P

KOm akkurat fra trening[:D] Småen var opp tiiidlig i dag, så føler det er langt på dag allerede[8D]
Ellers skal vi besøke besteforeldrene til sambo så de får hilst litt på mini igjen. Etter det får
vi besøk av et vennepar med bebis. Hadde egentlig tenkt å grille, men ser det er meldt regn
fra kl 12.. Så vi får se [:)] Kose oss skal vi ihvertfall!

GOD HELG ALLE NOVEMBERSNUPPER! [:D]

Jeg og Mina er hos mamma i helga, sambo var på fylla igår.. Og skal være sjafør idag, så derfor blir vi her i helga =) Godt med litt alene tid =)

Idag har jeg vært så heldig å fått sove helt til halv ti, mamma sto opp med mina i åtte tiden =)
Hittil har vi sløvet foran tven og pcen, ordnet kjempe sene takkekort til dåpen, og ordnet litt div til konfirmasjonen til broren min neste helg!

Senere idag skal vi ta sol og ta en tur på cafe :-) Ikveld skal vi kose oss foran tven, spise reker og drikke vin :-)
Morgendagen håper jeg blir fin, slik at vi får gått en tur :-)

HA EN FORTREFFELIG HELG ALLE HERLIGE NOVEMBER SNUPPER <3

åh kjenner jeg misunner dere som kan drikke vin nå.
Hvis jeg skal det må  jeg gi mme å det har Sander aldri fått før så tørr ikke å gjøre det.
siden han enda skal ha mat 3-5 ganger løpet av natta..

ORIGINAL: nættejeinto

Hvis jeg skal det må  jeg gi mme å det har Sander aldri fått før så tørr ikke å gjøre det.

jeg amme rjeg også, men pumper meg =) Også har jeg termos med varmt vann som jeg putter flaska i, sånn at den er varm :p =)

I dag startet vi dagen med 1 mai frokost  på folkets hus (jeg og ungene mens mannen fikk sove lenge) en veldig koselig start på en ellers så trist dag.

Kl 15 skal vi i minnestund for våre venners kjære lille datter som gikk bort for to dager siden.[&o]

Er jo helligdag... så skal ikke gjøre no husarbeid eller no nei[:D][:D] Deeeeilig.
Jeg og Tiril skal til byn og se på toget klokka to, prøve oss før 17.mai kommer med full balluba.
Møte endel i familien og se på[:)]. Mens han far skal være hjemme å passe på doggies og løpetid.
Anbefaler ikke å ha en av hvert kjønn om man ikke skal drive seriøs avl nei[&:][8D].

ORIGINAL: Marlene89

jeg amme rjeg også, men pumper meg =) Også har jeg termos med varmt vann som jeg putter flaska i, sånn at den er varm :p =)

Det var lurt!!! har du den ved senga da? Så holder den seg varm hele natta? Glovarmt vann da?? Jeg skal ut neste fredag, så var greit med et lite tips for å gjøre d lettere for typen [:D]

Vi har vært på en liten harrytur på Nordby og handla litt, skal lage pizza og får et par venninner på besøk i kveld [:D]

Har holdt på med koltbordmat nesten hele dagen. Var en kjappis å hentet dåpskake, og hadde så en McDate med min kjäre og en sovende datter i baksetet[;)]

ORIGINAL: ladylovelylux

ORIGINAL: Marlene89

Det var lurt!!! har du den ved senga da? Så holder den seg varm hele natta? Glovarmt vann da?? Jeg skal ut neste fredag, så var greit med et lite tips for å gjøre d lettere for typen [:D]

jepp =) da er den varm hele natta, og jeg må sette den litt på gulvet før jeg kan gi den til hu. ellers er den for varm ;-)

Back
Topp