hva skal dere?

ditdit

Glad i forumet
ha til middan idag jenter? [:D]
vi skal ha fiskeboller i hvitsaus med grønnsaks blanding og poter, og spagetti til snuppa[:)][8D]
( har ris og laks fra igår oxo som kommer til å bli spist opp)[8D]

I dag blir det enkelt med pølser og potetmos, siden samboeren skal på gutte-fest i kveld. Han elsker pølser. [:)] Så får heller jeg kose meg med godteri i kveld. [:D]

I dag synder vi skikkelig... Sambo skal ta med seg hamburgertallerken til oss på vei hjem fra jobben, junior får spaghetti og kjøttboller.... Uff, får dårlig samvittighet for "Knerten", men vi gjør dette så sjeldent og jeg GLEDER med helt syyyykt.... :) :) :)

Her blir det taco[:)] Lenge siden sist jeg spiste det, så det her blir bra[:D][:D]

Her blir det kyllingfilet, ris, grønnsaker og kyllingsaus:)

Har har vi startet en TIDELIG grillsesong ! :D Sambo står å griller grillribbe og flintstek nå! [:)] Må virkelig si att jeg gleder meg ! [:D]

Siden vi begge kom hjem fra jobb samtidig, og var ganske slitne, så ble det sånn ferdig fylt torsk som vi putta inn i steikovnen.
Serverte potet og grønnsaker til.
Veldig godt syns nå vi da [:)]

Skal ha tapaskveld med stalljentene ikveld, så her blir det scampi i ulike varianter, hommous, salater, gode brød osvosv.. *glede seg vilt*
Pluss at mammaen til hun vi leier av laga and litt tidligere idag, når vi spiste middag med hennes unger. God dag ja! hehe

Back
Topp