Hva skal dere spise ikveld ???

Linka

Gift med forumet
Har dere noe spess dere spiser på fredagskvelden ?? Her pleier vi å ha hjemmelaget pizza, men siden sambo ikke kommer hjem før etter 17.30 så skal jeg lage meg en deilig wok.  Hatet wok før, men etter to svangerskap så elsker jeg det.
Klem

Har lyst på taco i kveld! Håper Mina kommer på bedre tanker å vil sove før midnatt. Har et stort behov for litt voksen tid!

Ahhh... elsker taco. Vi hadde det forrige lørdag så jeg tror nok vi må vente litt. Har det noen ganger litt for ofte sier sambo.

Er Mina vrang på legginga si Trulte74 ??

Klem

Jepp Mina er veeeeldi vrang. Ikke snakk om å ta kveld. Blir skikkeli vanskelig å sutrete når hun skjønner at det er natt.
Nå har hun hvertfall begynt å like grøten så da kan vi muligens få lengre søvnetapper når hun endeli tar natt. Hun er storspiser på natta i tillegg, så det er ikke mange timer med søvn på mora.

ORIGINAL: Trulte74

Jepp Mina er veeeeldi vrang. Ikke snakk om å ta kveld. Blir skikkeli vanskelig å sutrete når hun skjønner at det er natt.
Nå har hun hvertfall begynt å like grøten så da kan vi muligens få lengre søvnetapper når hun endeli tar natt. Hun er storspiser på natta i tillegg, så det er ikke mange timer med søvn på mora.

Man stakars deg da. Det er jo ikke koselig. Alexander er ikke så veldig vrang, men noen ganger så vil han ikke sove noe særlig.
Er ganske sta når det gjelder legging så vi tar han sjelden opp etter at vi har lagt han. Selfølgelig hvis han gråter mye, men litt sutring får vi leve med. Som regel får han litt mat og raper så sover han etter det.
Klem

Det blir nok til at vi bestiller pizza i dag tenker jeg..[:)]

Hun er utholden når det gjelder sutringa... I går holdt hun på i 2 timer, hadde henne oppe en gang for å gi henne litt mere mat (sannheten er for å få d stilt mens hun spiste..) Passe sliten etterpå å ikke direkte noe koseli voksenstund etter e sånn runde. Når jeg endeli har fått henne til å sove våkner hun gjerne etter en time for å syte litt til....

Uff er ikke kjekt når de ikke vil sove på natta!! [:(]

Vet ikke helt hva godt vi skal lage oss idag, men fikk jammen lyst
på hjemmelaget pizza nå Linka!! [:D]

Så kanskje d blir det, er jo lenge siden sist også...

Jeg skal lage porsjonspakker i sølvfolie med fersk ørret,gulrøtter,sitron,smør og vårløk[:)][:)]Namnam som jeg gleder meg!!Mulig jeg tar litt hvitfisk i lamme-er godt å blande ørret og torsk[:)]

ORIGINAL: Ylva

Jeg skal lage porsjonspakker i sølvfolie med fersk ørret,gulrøtter,sitron,smør og vårløk[:)][:)]Namnam som jeg gleder meg!!Mulig jeg tar litt hvitfisk i lamme-er godt å blande ørret og torsk[:)]

Nam! Det hørtes nydeli godt ut, tacoen min ble ikke så fristende nå....

ORIGINAL: buster

Hehe buster. Det er såå digg altså. Vi bruker brødbakemaskinen til å lage deigen i. Slepper mye søl. Så bare hever vi den og hiver på garnityret.
Klem

Er så ufattelig enkelt også[:)]Lager seg selv nesten..da planlegger jeg det slik at jeg får spise når Brynjar sover[;)]

Her blir det kaker og kosemat, tenker jeg.. skal feire at søstra til mannen min er 20 år i dag[:)]

Tenke jeg skulle ta for meg mannen min i kveld...vært i nordsjøen i 2 uker...nam nam..han er ganske så flotte den gubben ja!![:D][:D]

ORIGINAL: Linka

ORIGINAL: buster

Hehe buster. Det er såå digg altså. Vi bruker brødbakemaskinen til å lage deigen i. Slepper mye søl. Så bare hever vi den og hiver på garnityret.
Klem

Her er det samboern som lager deiga!!! Den er KJEMPE GOD!!! [:D] 
Flinke kar!!! [;)]

ORIGINAL: Pearl81

Tenke jeg skulle ta for meg mannen min i kveld...vært i nordsjøen i 2 uker...nam nam..han er ganske så flotte den gubben ja!![:D][:D]

hmmm... ja det var jo også en god ide!!
men greier sikkert pizza også!!! [;)]

Blir nok heller god mat i morra kveld...
Mest sannsynlig pita med kjøttdeig og tilbehør!!![:)]

Tenke jeg skulle ta for meg mannen min i kveld...vært i nordsjøen i 2 uker...nam nam..han er ganske så flotte den gubben ja!!

Hehehehe...ja da er vi to som spiser etterlengtede mannebein! Beste i verden selfølgelig![:D]

Neida....vi har spist kyllingfileter og pommes noisettesmed bearnes...mmmmmm

Mannen min kommer ikke ikveld alikevel[:(]..tekniske problemer med helikopteret[:@][>:]....kommer imorgen tidlig. Jaja, gumler i meg muffins![:D]

*springeåhentemegvannførganentørkeropp!*

ORIGINAL: Pearl81

Mannen min kommer ikke ikveld alikevel[:(]..tekniske problemer med helikopteret[:@][>:]....kommer imorgen tidlig. Jaja, gumler i meg muffins![:D]

*springeåhentemegvannførganentørkeropp!*

Stakars deg da. Ikke morro detta. `Vet akkurat hvordan du føler deg. Flyet til sambo var forsinket et døgn da han hadde vært 16 dager i Usa og gravid som jeg var gråt jeg en hel natt.
Klem

Back
Topp