Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trulte74
Jepp Mina er veeeeldi vrang. Ikke snakk om å ta kveld. Blir skikkeli vanskelig å sutrete når hun skjønner at det er natt.
Nå har hun hvertfall begynt å like grøten så da kan vi muligens få lengre søvnetapper når hun endeli tar natt. Hun er storspiser på natta i tillegg, så det er ikke mange timer med søvn på mora.
ORIGINAL: Ylva
Jeg skal lage porsjonspakker i sølvfolie med fersk ørret,gulrøtter,sitron,smør og vårløk[:)][:)]Namnam som jeg gleder meg!!Mulig jeg tar litt hvitfisk i lamme-er godt å blande ørret og torsk[:)]
ORIGINAL: buster
Uff er ikke kjekt når de ikke vil sove på natta!! [:(]
Vet ikke helt hva godt vi skal lage oss idag, men fikk jammen lyst
på hjemmelaget pizza nå Linka!! [:D]
Så kanskje d blir det, er jo lenge siden sist også...
ORIGINAL: Linka
ORIGINAL: buster
Uff er ikke kjekt når de ikke vil sove på natta!! [:(]
Vet ikke helt hva godt vi skal lage oss idag, men fikk jammen lyst
på hjemmelaget pizza nå Linka!! [:D]
Så kanskje d blir det, er jo lenge siden sist også...
Hehe buster. Det er såå digg altså. Vi bruker brødbakemaskinen til å lage deigen i. Slepper mye søl. Så bare hever vi den og hiver på garnityret.
Klem
Tenke jeg skulle ta for meg mannen min i kveld...vært i nordsjøen i 2 uker...nam nam..han er ganske så flotte den gubben ja!!
ORIGINAL: Pearl81
Mannen min kommer ikke ikveld alikevel[:(]..tekniske problemer med helikopteret[:@][>:]....kommer imorgen tidlig. Jaja, gumler i meg muffins![:D]
*springeåhentemegvannførganentørkeropp!*