hva skal dere spise i kveld?

!!

Forumet er livet
VIP
Ja, men og sambo holder på å mekke sammen en hjemmelaga pizza, og får snart besøk av en kompis[:D] 

Så her skal vi kose oss med pizza, snop og mannfolka skal vel ta seg noen øl[8D] 

Viss noen har filmtips, så tar eg veldig gjerne imot det også[:D]

Hva skal dere kose dere med i kveld da?[:)]

vi har spist taco i dag. emma spiser det hun også, så måtte nesten spise det såpass tidlig så hun også fikk[;)]

ORIGINAL: *Emma08*

vi har spist taco i dag. emma spiser det hun også, så måtte nesten spise det såpass tidlig så hun også fikk[;)]

Ja, vi bruker også å spise tidelig kvelds med snuppa[:)] Synst det er så kosligt å spise alle sammen i lag! men i dag blir det litt sent, men snuppa får være oppe til hun har spist[:)] 

Jeg er på kveldsvakt og har spist en helt ok Fjordland-middag.... Hrmf.... Synes ikke synd på meg selv i det heeeele tatt![;)]

Gubben seiler Færdern, så jeg hadde handlet inn nektariner og moreller til meg selv og Lillemor. Lillemor spiste opp alle nektarinene, og ble ganske sur da det var tomt. Så jeg har mumset moreller til jeg ble sur i magen, balanserer nå med havrekjeks med sjokolade og rosiner...

Ja, og så drikker jeg masse masse blodappelsinjuice, blandet med bris. Nydelig!!

Her har vi grilla og kosa oss [:D] og nå litt snacks og Farris Bris i glasset. 

Vi har vært på bursdag hos mora mi, så vi har spist kylling og kaker [:D] men har et sug etter pasta om dagen [&:] så jeg tror det blir noe nattmat på meg etterhvert [8D]

eg har nettopp tatt ut nybakte grove rundstykker fra ovnen :))) mmmmm... ska ha smør, fårepølse og agurk på de :) :) :) :)

min kjære ser fotball og eg holder på å kike litt rundt her på nettet :))) goooood kveld..

vi tok oss friheten og bestilte pizza fra dollly:) jeg elsker parmanoia nam nam nam

Vi hadde kinamat[:)]

jeg og lille gutten min spiste pizza før han la seg... hærli...

Vi har spist, kyllingfilet, ris og bearnaise saus til middag. mmm kjempe godt.

Her ble det tilslutt baktpotet med mais, løk, skinke, rømme og bacon.. Var ikke stort annet som fristet, og jeg hadde litt vondt i magen så da var det som virket greit nok..

Back
Topp