Hva skal dere spise i helga?

Kengu

Forumet er livet
VIP
I dag skal vi spise pizza på pizzeriaen i nabolaget sammendrag fotballlaget til kengubarnet
I morgen tror jeg også vi spiser ute siden vi er borte det meste av dagen
Søndag vet jeg ikke helt
 
Absolutt ingen aning.
Skal lage liste i løpet av dagen for å gå ut og handle når mannen kommer hjem fra jobb.

Takk for denne tråden, kanskje jeg kan få litt inspirasjon av noen andre :)
 
Tenker litt på ribbe på søndag og invitere svigermor og mann ned.

I morgen aner jeg ikke hva mann og unger vil ha. Jeg skal til byen med min mor, søstre og svigerinne for kosekveld [emoji4][emoji4]

I dag har jeg ikke tenkt så langt enda [emoji39] Tenker gjerne taco da [emoji4]
 
Skal ut å spise i kveld, tikkamasala i morgen og thai take away på søndag :oops:
Bare jeg og babyen som er hjemme, så da gidder jeg ikke styre med matlaging...
 
Aner ikke :dead: kanskje jeg får litt inspirasjon her :D
 
Skal tyvstarte på julen, har laget nøttestek og skal ha poteter, surkål, brun saus og rosenkål til :)
 
Idag aner jeg ikke, men imorgen er det navnefest og koldtbord. Søndag blir vel restefest ;)
 
Vet ikke hva vi skal ha, for øyeblikket ligger vi nede med omgangssyke alle sammen så tror ikke det blir noe middag i dag ihvertfall..
 
Vet ikke hva vi skal ha, for øyeblikket ligger vi nede med omgangssyke alle sammen så tror ikke det blir noe middag i dag ihvertfall..

Foosj... Middag (og det å tilberede den) frister lite da tenker jeg. God bedring!
 
Kveld blir det taco
 
Lasagne og taco
 
Her blir det taco i kveld.. usikker på resten av helga, har ikke planlagt. Men mulig noe fisk eller wok. Har så mye vi må bruke opp både i fryser og i kjøleskapet
 
I dag er det pølse med potetmos, i morgen kyllingfilet og pasta og søndag blir det lammelår. Naboen er sauebonde så han kom på døren med et lammelår til oss i går. :D
 
Taco i kveld, piroger med elgkjøtt i morra og wok på søndag:)
 
Back
Topp