Hva skal dere spise denne uka?

Isilra

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Prøver å være flink å sette opp Ukes-middager sånn at en ikke skal handle så mye.. men skeier ut hele tiden.
Men hva skal dere spise denne uka? Er så kjekt å se tilbake på sånne tråder når man skal prøve å finne ut middagstips [:)]

her blir antakeligvis middagene her:
torsdag
ørret og poteter

fredag
kyllingfilet og pommes frites

lørdag
hamburger og pommes frites

søndag
kjøttkaker og poteter

mandag
kyllingfrikasse

tirsdag
linsesuppe

onsdag
kyllingfilet med ris

Vann og brød[8D] Neida, men så blakk som vi er blir det dårlig med planlegging gitt..

Men fra den 14 kan vi begynne å planlegge[:)]

Handler på fredager... så jeg er på slutten av uken. Så det eneste jeg har igjen er hjemmelaget pizza. Skal stikke innom i morgen, for da har jeg klar menyen for neste uke[;)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Handler på fredager... så jeg er på slutten av uken. Så det eneste jeg har igjen er hjemmelaget pizza. Skal stikke innom i morgen, for da har jeg klar menyen for neste uke[;)]

Det var egentlig ganske smart [:)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Det var no en kjekk ting å sitte igjen med :-)

Blir pizza her og i dag, take away, siden samboern er i krigen...

Så blir det vel nåke indiske greier i mårra,
lasagne på lørdag,
og laks i fløytesaus med pasta på søndag.

Vi handler også inn for 1uke hver fredag[:D]

Lørdag - taco
Søndag - Lasagne
Mandag - kylling gryte med karri og hermetiske tomater
Tirsdag - vårruller og ris
Onsdag - Fiskegrateng, potet og grønnsaker
Torsdag - Pølser (skjer så mye denne dagen, må ha det enkelt)
Fredag - Wok med kylling og nudler

Aner ikke hva jeg skal spise enda...
men blir noe med kylling, kyllingkjøttdeig, salater, hjemmelagd kyllingburger kanskje, med fullkorn hamburgerbrød til..og fisk i nesten alle varianter med grønnsaker til:)
pasta, poteter og hvitt brød skal ikke ha tilgang på mitt kjøkken denne uka! Jeg vil nemlig ha litt mer plass i den bunaden jeg skal ha på meg på 17.mai enn det jeg hadde på barnedåpen;)

Back
Topp