O Ollebollene! Glad i forumet 29 Jan 2012 #2 Søndagsfilmen på tv3 - kjekkasen MIN er med - legger vekt på MIN, bare min, vil ikke dele - MIN!
Julie H Forelsket i forumet 29 Jan 2012 #3 Det går jo ingenting på tv i dag:/ Bare repriser fra i går.. En spennende dokumentar 2340 da, om barn født i uke 24 etc.. Ellers blir det vel nett-tv.
Det går jo ingenting på tv i dag:/ Bare repriser fra i går.. En spennende dokumentar 2340 da, om barn født i uke 24 etc.. Ellers blir det vel nett-tv.
smash Forumet er livet VIP 29 Jan 2012 #5 Gullungene til M! skrev: Søndagsfilmen på tv3 - kjekkasen MIN er med - legger vekt på MIN, bare min, vil ikke dele - MIN! Værsågod, he's ALL YOURS! Hehe, bare jeg får ha Aden i home and away i fred, er det greit:P Har sett den filmen, helt grei.
Gullungene til M! skrev: Søndagsfilmen på tv3 - kjekkasen MIN er med - legger vekt på MIN, bare min, vil ikke dele - MIN! Værsågod, he's ALL YOURS! Hehe, bare jeg får ha Aden i home and away i fred, er det greit:P Har sett den filmen, helt grei.
M Mallory Weiss Forelsket i forumet 29 Jan 2012 #6 Har lastet ned den siste Twilight-filmen, den ser jeg nå.