Hva skal dere på 17. mai?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Her skal vi først gå tog på skolen.
Etter det så drar vi til Tusenfryd, og hjem til mamma for å grille etterpå

Tog, skoleplassen, rydde opp, midsag hos mine foreldre.

Siden jeg er i fau som er 17.mai komité så har jeg oppgaver på dagen inkl å være med å rydde opp. Og ta meg av kontantene, jeg er kasserer.

Går i tog ved nærmeste skole, og så stikker vi til et vennepar og griller :)

Tog
Leker på skolen
Fotballkamp mellom elever og foreldre
Hjem å spise middag
Tip byen å se russetog muligens
Kanskje kommer svigerfar

Vi skal kjøre flyttelass

Åå tusenfryd, det hørtes gøy ut.
Her er der først ned til byen å se på barnetog, også er det å finne en lekeplass som ungene kan springe fra seg litt på, kjøpe is og mingle.

Til svigermor og spise pølser :)
Til byen å se på borgertoget, jeg pleier å gå, men i år skal jeg se på.
Også er det hjem å legge unger å grille med familien :)

Tog
Møte mine foreldre og evt venner
Folketog
Familieselskap hos svigers

Jeg jobbet på tusenfryd på 17. mai en gang! Det er veldig mange år siden :)

Vi skal ta det rolig, pynte oss litt, gå i tog med barnehagen, spise pølser og is.

Jeg var veldig glad i 17. mai som liten, men er ikke det nå lenger. Litt pliktløp for barna sin del :)

Gå i tog med bhg, sjekke ut aktivitetene på skolen og kjøpe is (er mest sannsynlig ikke der lenge, da barna mine blir for små for aktivitetsnivået skolebarna fører), deretter hjem og spise sodd og kose oss med brownies og pavlova :happy:
I år skal mamma og stefaren min være med oss hele dagen ❤

Vi har planer om å gå i tog, få med oss ord for dagen, litt lek og aktivitet på skolen og spise middag med svigers. I går gikk frøkna ned for telling med snørr og feber, så nå får vi se an hvordan formen hennes er og hva hun orker.

Eldste skal gå i barnetoget med bhg, vi skal innom nærmeste skole en tur etterpå for kaffe og sosialt, deretter hjem til middag og kaker :) Har svigers her sammen med oss i år, koselig for ungene med litt ekstra folk.

Vi skal til svigermor på grilling på ettermiddagen. Usikker på hva vi gjør på formiddagen.

Blir å se på toget først, så en tur til skolen jeg gikk på som liten før vi skal spise rømmegrøt hos min mor :)

En tur til byen å kikke litt med besteforeldre
Gå i småbarns tog
Spise på Egon med oldeforeldrene til barna

Eg elsker 17 mai, kunne stå samla å synga Ja vi elsker :Heartred Og sjå ungane saman i glede :D Me skal heisa flagg saman, så spisa frukost, kle og gå til tog, så heim og spisa pølser, kake og is. Så dra ut til flaggborg, så på skulen for leik og meir is. Deretter drar barna til far :)

Ut og spise med slekten til mannen :) Kan hende vi tusler ned og ser på tog :)

Vi skal se på andreklassingen som går i tog med skolen, en tur innom skolen hans etterpå og så er det til foreldrene mine. Vi har som tradisjon å samles der for smørbrød og kake. Folketoget etterpå.

Vi drar innom en kiosk for å få softis (er ikke 17.mai for mannen uten softis) Toget går mens mini sover, så når han våkner drar vi til skolen for aktiviteter. Når programmet på skolen er ferdig blir det rømmegrøt hos mamma og pappa.

Drar til skolen å aktiviteter der jeg er med i nemda i år, og så tror jeg vi reiser hjem..

Back
Topp