Hva skal dere på 17 mai?

Med tre barn i skole og barnehage så blir det å gå i tog, bli med på diverse aktiviteter i bygda før vi skal samle familien til tapas hos svigerinna mi :)

Vi skal ha 17.mai frokost hjemme, før vi skal gå i tog med barnehagen til sønnen. Etter det er det samling utenfor rådhuset med litt lek og moro før vi reiser til et vennepar som har barn på samme alder som sønnen:)

Skal gå i tog med barnehagen til jenta vår :) så blir det vel litt leker på utsiden og is brus og kaker inne i rådhuset. Så hjem å

Blir nok barnetog med barnehagen, is, kaker og kaffe i samfunnshuset, sodd hjemme og slækk i bunad resten av dagen ;)

Blir å gå i tog og være med på noen av lekene hvis lille gutt vil. Ellers så skal vi bare være hjemme å grille å kose oss med kake, oss alene til en forandring og jeg gleder meg skikkelig :D

Skal møte noen vennepar som har barn på samme alder som vår oppe på skolen her, så blir lek og moro der før vi går videre hjem til et av disse venneparene for å grille :)

Har ingen barn, så blir nok tur i skogen igjen som har vært tradisjon de siste årene.
Meeen, neste år håper jeg det blir annerledes. Da vil jeg jo vise frem lille prisen eller prinsessa

Vi skal være i komité, så der går halve dagen, så blir det middag hos svigers.

E så heldig å jobb nattskift heile uka, så æ skal PRØV å søv gjennom korpsmusikken og hurra-ropinga :D

Bunad på ettermiddagen etter soving (har vært på natta) og behagelig pent tøy til grilling på kvelden. Skal på jobb igjen på kvelden så deilig å ha behagelig tøy utover kvelden :)

Back
Topp