Hva skal dere på 17.mai?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg frykter bunaden ikke passer så jeg da tror jeg kanskje det blir mye spørsmål om hvorfor jeg ikke bruker den, så det frister mest å holde seg hjemme:)
Her går barnehagen i tog med skolen så vi må vel være med på det, så litt leker på skolen etterpå, og så tenkte vi dra på tivoli etterpå... Guttungen har fått opp øynene for karuseller :)

Ja, da kan jo flere spekulere i hvorfor bunaden ikke er på..
Jeg går av vakt på morgenen 17. Mai, så jeg og sambo tar oss en fjelltur :-)
Så slipper vi å ta på finstasen å ut å gå i tog.
Mye bedre å kunne gå en flott tur i skogen, i behagelige klær ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal til svigermor og svigerfar . Men hvis formen min er som den er nå, så blir det sikkert bare mann, barn og hund som drar avgårde.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Vi skal gå i barnetog, leiker og aktiviteter etterpå og så opp til besteforeldrene mine på familietreff!! :)
Jeg liker 17 Mai :)

Jeg vet ikke. Tar noe som passer fra skapet. Bunaden kommer jeg ikke inn i. Skal ha to barn i barnehagetåg så jeg tror nok at det blir noe lette klær. Å evt en ulljakke om det skulle bli dårlig vær.
Men alle de andre to svagerskapene mine har det vært knall vær når det har vært 17 mai så satser på det i år og :P

Her blir 17. Mai som vanlig... Barnetog, familielunch, borgertog, tivoli og masse is
Bunad har jeg ikke så det bekymrer ingen

27.12.14
02.06.10

Ja, da kan jo flere spekulere i hvorfor bunaden ikke er på..
Jeg går av vakt på morgenen 17. Mai, så jeg og sambo tar oss en fjelltur :-)
Så slipper vi å ta på finstasen å ut å gå i tog.
Mye bedre å kunne gå en flott tur i skogen, i behagelige klær ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det har jeg også tenkt å gjøre :)

Min bunad er også for trang... Får bruke som unnskyldning at jeg skal på jobb, og ikke gadd å stryke skjorta for bare noen timer... Blir verre med konfirmasjonen den 24. Spørs om det blir offentlig da...

Jeg har tenkt å bruke bunaden min, har bare antatt at den passer :rolleyes: Tror kanskje jeg skal være lur og prøve den før dagen likevel. Vi har full festdag på 17. mai, for da har størstejenta bursdag. Så vi starter med barnetog, ei med barnehagen og ei med skolen. Deretter er det opp på skolen for lek og moro, før vi skal hjem og feire bursdag resten av dagen :)

Skal på middag til svigermor og svigerfar men hva jeg skal ha på meg er jeg sannelig ikke sikker på. ser ganske oppblåst ut til tider. Å idag fikk jeg ikke igjen ene bhn min heller så.. må vel kjøpe nye:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her blir det lunsj med Lillesøster, muligens gå i barnetoget og så blir det runderidning, sukkerspinn og se på borgertoget :)

Edit: klesvalg derimot, hva enn jeg har i skapet som passer. Neppe bunad om det er varmt.

Her har jeg ikke bunad, og jeg er 12 uker 16.mai, så her er det offentlig da! :) vi skal gå i tog her hjemme med eldstemann, spise super god 17.mai brunsj med mormor & morfar & tante, drar opp til barneskolen her en tur hvis det er fint vær, også skal vi på grillfest med storfamilien etterpå :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Back
Topp