Hva skal dere kose dere med i kveld??

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Eg og gubben skal ha Reker i kveld,med salat og eggeslat og brød.
Også skal vi se film, from paris with love:)
Så nå har eg meg ein pause mellom ryddinga,og legging av unger,før maten kommer på bordet:)

Ha en fin fredags kveld alle sammen

vi bare slapper av. SKulle egentlig lage skikkelig mat, men kjøpte kyllingkebab istedenfor :P

Så nå står tv en på og vi bare slapper av :D Vesla har sovnet for lengst.. :)

Litt sent svar, men her har jeg kun spist brødskiver og litt yoghurt... Etter en uke med magevirus er det nesten kun det jeg kan spise :-(

MEN jeg har kost meg med at vi er hundepasser en uke fra i dag. Og nå har hun og jeg lagt oss til sengs, virker som at hun synes at samboer må ligge på sofaen. Fordi hun har inntatt både pute og plassen hans for øvrig. It's ladys night! Hehe.

vi koste oss med maiskolber vi, synes det er sååå  godt ;) men nå må jeg legge meg, arbeid imorgen :) håper formen holder seg slik som den har vært idag :D

Awh, BV`en min er så treg noen ganger. Vil ikke oppdatere seg :/ Men vi spiste god laksemiddag med øl, alkoholfri for min del. Så har vi sett det som er å se på tv :) Nå ligger jeg å funderer på om jeg skal finne frem en film, så deilig med helg <3

Vi grillet i regnet vi da...

Det ble ikke noe spesielt igår jeg koste meg med, for mannen som egentlig skulle kommet hjem fra offshore, kom ikke allikevel. De sendte ikke hlikopterene avgårde igår pga lyn og torden. Men nå er han på vei, så vi får heller kose oss med noe godt idag istedet

Back
Topp