Hva skal dere kjøpe i julegave til de små?

En tråd i 'November 2018' startet av mammatil2prinsesser&2prinser, 8 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Ja, har dere tenkt på hva deres små skal få i julegave?:santa

2. Hoppetau Gift med forumet Novemberlykke 2018 Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Det lurer jeg på og. Manne er negativ til det meste "for det har vi jo fra før". Så duplo og Brio tog er det eneste jeg får med han på ...

3. Krissie- Glad i forumet Novemberlykke 2018

Aner faktisk ikke! Først er det jo en ettårsdag også som det må kjøpes inn til....han har jo det meste egentlig, som nr. fire i rekken..Håper på gode forslag her:)

4. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Haha, der sa du jaggu noe:hilarious: 1årsdsgen dems er jo FØR jul:oops: Aner ikke hva vi skal kjøpe, for her har vi også det meste.. hmm.. kommer tilbake med tips når jeg finner noe som kan friste litt:p

5. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Samme her.. har det meste fra før:oops: Men får tenke litt mer på det.. kanskje det er noen flere av jentene her inne som har gode tips?:)

6. seilefru Glad i forumet Novemberlykke 2018 Julikulene 2020

Oj -lirt å begynne å tenke på! Hadde tenkt akebrett faktisk. Eller noe uteleker. Usikker på hva nøyaktig

7. Mejlis Flørter med forumet Novemberlykke 2018

Til bursdagen tenker jeg at det blir baby-akebrett:rolleyes:

I tillegg så gikk jeg litt amokk på ToysRus da den la ned, så jeg har stående bilgarasje/brannstasjon/politistasjon i samme serie med mange biler:hilarious: Så det deler jeg opp til bursdag/jul. Kjøpte det jo da han var veldig liten baby fordi jeg synes det så gøy ut, men heldigvis ser det ut som om biler blir en skikkelig interesse:woot:

Tenker han skal få ønske seg morgenkåpe:happy: Det har vi faktisk ikke! Og nå er han jo så stor at påkledning på stellebord utgår ofte, så det hadde vært greit å ha på han og ta han med opp i stuen i :)

8. Terne Rugeklar!! *MIA* Maiblomstene 2016 Novemberlykke 2018

Huff det er helt håpløst å kjøpe noe til de helt bittesmå :wacky: vi har jo alt av sånne utviklingsleker og duppeditter som lager lyd, akebrett til baby og større, duplo, biler mm, klær og utstyr

Eneste jeg kan komme på er fotoalbum (mitt første år) men det har jeg ikke tid til :hungover: men kanskje lerretsbilde til å ha på veggen. Kjedelig og kanskje kjip presang, men tviler på at han bryr seg noe særlig om bursdag helt ennå :joyful:

Del denne siden