Hva skal dere jenter i dag da?

TereseS

Gift med forumet
Jeg skal på jobb fra 10-15.. Har en ekstra jobb i en butikk annenhver helg og jeg har masse jeg skulle gjort når jeg kommer hjem, men jeg regner med at det blir liggende til i morra :P

Her i Vestfold er det kaldt nå fra morgenen av, men ser ut som vi skal få nyte sola utpå dagen i dag også ;) er hjemme alene med 3 åringen i dag...så jeg får vel prøve å finne på noe! Vi ender nok opp med å kjøre en tur til foreldrene mine ;) (de bor bare 10 min unna, og 3 åringen digger å besøke dem)!!

Har egentlig jobbehelg da, så var på jobb på seinvakt i går! Men så slipper jeg overgangen sein-tidlig-vakter pga bekkenet, så da har jeg fri i dag :) kjenner kroppen trenger det!

Dere får kose dere inne med god samvittighet dere som har snøvær da...! Kanskje dere kan bruke dagen til litt baby-forberedelser? Jeg lengter sååå etter å få vite kjønn på babyen, sånn at jeg kan rydde i klærne til storebroren, og enten gi bort en del...eller vaske de og legge de i stellekommoden...! Kanskje litt tidlig men...kan gjerne gjøre det flere ganger! ;) hehe...

Her har jeg vasket hus på morgenen, fikk god hjelp av gutten min på 3 år :) nå slapper jeg av i stolen før jeg skal vaske badet, og ta meg en velfortjent god og varm dusj etterpå :) om en stund får vi besøk av svoger og svigerinne med 2 barn på overnatting til i morgen :) er en som gleder seg til å leke med fetter og kusine :)

Jeg og 2 åring min skal en tur ut og kjøpe nye sko og bade i badehallen:) (vi gjør det vær lørdag)

Jeg er på nattevakt nå og ser frem til å komme hjem i sengen min å sove hehe. Så blir det en tur til min niese som ble 5 år på fredag, for å spise kake og kose oss når jeg våkner. Har også lovet min datter at vi skal ut i gaten å leke ned noen nabobarn :-) og så er det på nattevakt igjen på kvelden...

Back
Topp