Hva skal dere imorra?

Babyx7

Forumet er livet
Jeg og barna skal vel på en liten handletur med mamman min.

Hva skal dere?

Nå er jeg nysgjerrig........[:)]

jeg skal på jobb kl.15.
ellers så vet jeg ikke...
kommer nok sikkert inn her en liten tur regner jeg med[:D][:D]

Jeg har blitt kjempeforkjølet i helgen så jeg har tatt meg fri i morgen.
Skal nok bare slappe av og ligge på sofaen.
da er Oprah og Dr. Phil gode og ha!!! [:D]

Håper på å føde snart... Kanskje i morgen?? (er 2 dager på overtid)
Det blir vel ennå en dag på sofa`n..

Jeg skal til byen med Lea og Jordbæret og finne "lette" klær som Lea kan ha i syden.

Jeg skal på helsestasjon og kontroll veie min lille prinsesse og så skal vi på babysvømming.

Vi ska på Mor&Barn trening.. også innom legen å hete en søknad.. også levere den på sjukhuset å få underskrift av barnelege... sånn vi får melk på blåresept til Lukas...

Celina skal på sykehuset for å sjekke rumpen sin...
Pappa er hjemme fra jobb da mamma har en utrolig vond nakke som har låst seg, så mamma blir nok hjemme,mens pappa og Celina drar på sykehuset!
Håper vi får svar en gang for alle om hva det er som gjør dette "bæsje-problemet".

Mamma skal komme innom en tur, bortsett fra det skal jeg vel ikke gjøre noe spes.

ORIGINAL: Hilde-Anita

Mamma skal komme innom en tur, bortsett fra det skal jeg vel ikke gjøre noe spes.

så mamman din idag jeg..på helsestasjonen

Skal til fysioterapeuten å få massert bekkenet mitt......skal på jobb en tur. Etter det skal jeg hjem og kjenne om jeg føler noe liv i magen min[;)]

ORIGINAL: Lisbeth83

Jeppers!
Hun skulle egentlig til lege, men legen var visst permitert... [8|]

Eg skal lage 50 bord kort.. til ein 70 års dag.. huff slit!!

Har ingen planer i morgen i det hele tatt! Blir vel til at jeg surrer her hjemme med litt forskjellig og sitter foran pc`n.. [;)]

ORIGINAL: Lisbeth83

Jeppers!
Hun skulle egentlig til lege, men legen var visst permitert... [8|]

bra hun får beskjed om det da[&:]

Hurra... Jeg skal på jobb klokka åtte.......

Skal på UL jeg.... Er veldig spent [:)]

jeg og marcus skal besøke ei venninne av meg på joben.hun har starta et neildesign/neilstøper butikk og skal kikke innom for å se åssen butikken har blitt.

Back
Topp