hva skal dere imorra?

Babyx7

Forumet er livet
Jeg og barna skal på handletur med min mamma. Skal bytte noen babysko som Adrian fikk.

Er alltid gøy å handle litt.... [:D]

Skal på kino med lillebror på 18 og se Narnia!!!
Gleder meg som en unge!

Jeg har også lyst til å gå på kino.
Har lyst til å se transporter 2, men da trenger vi barnevakt.
Noen frivillige her???????????????????????????????????????

ORIGINAL: kjersti:)

Skal prøve å finne meg en god bh[:)] Noe som passer og ikke får puppene til å se helt bestemor ut! Satser på at utvalget i Bergen er noe bedre enn Lillehammer[:)]

Lykke til på bh jakt....... [:D][;)]

skal også på kino, Harry Potter. Det blir faktisk første gang min forlovede og jeg skal på kino i sammen. Vi har vært sammen i 3 år... hehe.. Vi er super trege når det gjelder kino, selv om det er den beste opplevelsen er det et tilltak og komme seg dit. Syns nå jeg da..

Prøve å rydde litt her hjemme.
Så var jeg heldig å fant voksiposen og de minste dynene i går så da er det å vaske litt til [;)]

Skal i varmtvannsbassenget i svømmehallen med Karoline og mamma nå i formiddag, og ikveld skal jeg på klassefest med klassen fra videregående!! Og der er det en hel gjeng jeg ikke har sett siden siste skoledag for 4 1/2 år siden!! Det blir gøy!!![:)][:)]

Jeg og samboern skal ut å se etter raketter og undertøy.. De sier det er mye salg nå, så jeg håper å gjøre noen kupp.. Jeg eier KUN string truser å de passer ikke så godt til mega bind etter fødselen[:'(][:@]

Back
Topp