Hva skal dere imorra da ???

*Bobbo*

Forumet er livet
Vi skal til ett vennepar. Der får vi kalkun m/tilbehør. Nammi, nam.

Det blir en stille og rolig kveld da.

ORIGINAL: *Bobbo*

Vi skal til ett vennepar. Der får vi kalkun m/tilbehør. Nammi, nam.

Det blir en stille og rolig kveld da.

Det samme med oss.... [:D]

Til mamma og pappa på kalkun,verdens beste stuffing å anna tilbehør, så kommer 2 vennepar hit, begge damene der er høygravide, så veldig rolig her også[:)] Vi bor sånn at vi ser rett på fjellfyrverkeriet på fjellheisen i Tromsø, ser hele Tromsøya,så vi ser perfekt her i fra, superutsikt, og da er det greit og være her[:)] skal lage litt fondue på natta, og spille buzz[:)]

Her blir det bare meg og sambo, har 2 hunder så vil ikke reise fra dem. Tenkte lage noe god mat og feire at vi har vært sammen i 5 år

vi skal være hos svigersene, siden vi feila jul hos min familie..
Der blir det kalkunspising+++ masse anna godt.
Blir vel masse raketter og stasj..mannen har kjøpt masse raketter, for fler foldige tusen(han eeeelsker raketter)..så vi blir vel hos hans foreldre hele dagen regner jeg vel med..

Jeg skal være sammen med min kjære samt min stedatter.
Vi skal kose oss masse hjemme med god mat. Kalkun:).
Masse tvkos også skal vi ut å se raketter samt holde stjerneskudd.

Vi orker ikke bruke pengene på raketene, men se på heller:).

Vi får besøk av lillebroren min og kjæresten hans. Vi skal kose oss med god mat og drikke (selv om jeg ikke har samvittighet til å drikke noe særlig[;)]). Etter det skal vi kanskje til ekebergsletta eller til byen for å se på rakettene.
Håper at dere alle får en kjempefin nyttårsaften![:D]

Vi skal først til min familie med foreldre, mormor, søsken og tantebarn. Der spiser vi pinnekjøtt med alt tilbehør [:)][:)]
Etterpå skal vi til svigers for å se på raketter o.l. Søsteren til sambo kommer hjem for å feire nyttår sammen med oss så regner med det blir litt Bayliesdrikking sammen med henne i løpet av kvelden [;)]

Godt nyttår snuppene!

Kommer 4 vennerpar på besøk og et par barn:) Så med andre ord, fullt hus[;)] Og kalkun var bestillingen fikk jeg høre. Blir veldig koselig:)

God nyttårsfeiring alle sammen[:D]

Vi kunne ha dratt til Østfoldog oernattet der og vært hos min tvillingsøster, men følte for å ha noen rolige dager med lillegutt nå. Har vært noe heletiden nå ed huset fult av besøk og ellers på dagsbesøk selv og så har det vært jobb og mer besøk...vi trenger å roe ned.

Det er bare svigermor som kommer til oss....ikke noe alkohol, et glass ved midnatt toppen.
Lillegutt er jo så liten så er ikke lett å ha han med på nyttårsfeiring for å være oppe så sendt.

Jeg skal jobbe i morgen kveld og sambo skal til sine foreldere og spise mat! Så blir veldig rolig!! Håper jeg får noen rester når jeg kommer hjem[:)]..hehe

Skal til tante og co[:D]
Skal ha litt godsaker å drikke på, vet ikke å maten blir er vist overraskelse[8D]
Men gleder meg veeeeldig[;)]

Vi også skal til noen venner. Det blir forhåpentligvis siste gang jeg drikker på lenge[:D]

Vi får besøk av et vennepar og en single kamerat her hjemme. Skal lage rådyrstek for første gang og himmelsk lapskaus til dessert. Er veldig spent på hvordan maten blir, sambo får ta ansvaret for steka så kan jeg stå for poteter og grønnsaker[8D]

Vi skal være hjemme med hundene - skal lage pinnekjøtt og kose oss kjempemasse[:D]

Back
Topp