Hva skal dere imorgen?

Babyx7

Forumet er livet
Jeg skal på besøk til mamma. Har lagret masse barnetøy hos henne, og er på tide og sortere litt i det.

Jeg burde vel oxo ryddet og vasket i leiligheten, men er ikke alltid så lett når ungene skal ha oppmerksomhet nesten hele tiden......[X(] Er utolig deilig å være hjemme alene, men det er utrolig sjeldent...[:(]

Skal ut å leite etter et bibliotek [8|] Sønnen min har dilla på lydbøker, å de er rå dyre å kjøpe. Så jeg skal leie noen i stede. Er ny på plassen her, så jeg vet ikke helt hvor det er...men skal vell finne det! Ellers så skal jeg pakke litt, skal til Risør i helgen. Så blir det vell noen timer her åsså [;)]

Kathrine

ORIGINAL: ~Kathrine~

Skal ut å leite etter et bibliotek [8|] Sønnen min har dilla på lydbøker, å de er rå dyre å kjøpe. Så jeg skal leie noen i stede. Er ny på plassen her, så jeg vet ikke helt hvor det er...men skal vell finne det! Ellers så skal jeg pakke litt, skal til Risør i helgen. Så blir det vell noen timer her åsså [;)]

Kathrine

Skal du til Risør i helga? Da er du bare 3 kvarter unna meg. De har veldig mange bra lydbøker på biblioteket i Arendal. Hvis du har pcen med deg kan du digitalisere lydbøkene så du kan ha de lagret på pcen.

må på skolen jeg! siste året på førskole... snart ferdi JIPPIIIIIIIII

Tror ikke jeg skal gjøre så mye i morgen, kanskje rydde litt.
Skal til Trondheim i helga!

å heldig du da[:D]
Får jeg være med?
Jeg vil også til trondheim[8D]
I morra skal jeg på jobb så skal jeg vel bare slappe av...
gidder ikke rydde vaske eller noen ting...
Latskapen har fanget meg...hehe

Joda, men hvis mannen vil være med får han ligge på Teodor sin plass, i bagasjerommet! [:)]

hehe...ja da blir vi med...
nei må nok på jobb[:'(][:'(]
er ikke noe glad i jobbhelg...[:@]
men det som er så godt å tenke på når jobblørdagen er over er at...
Neste lørdag er det FRI[:D][:D]

Jeg skal på 3D ul i morgen og er kjempe spent.
Klem

jeg skal på sykehuset imorra og besøke dattera mi. skal tvinge ho til og spise av puppen.. hehe...

ORIGINAL: alenemor_19

jeg skal på sykehuset imorra og besøke dattera mi. skal tvinge ho til og spise av puppen.. hehe...

Da må du ha masse lykke til[:D]
Ossen går det med henne?
Vet du hvor lenge hun må bli på sykehuset?

Klemmer fra nina

hun ble tatt ut av kuvøsa og lagt i vanlig seng idag. og de tok vekk det hun var tilkoblet til... så det går veldig bra.

nei, jeg veit ikke. men hun må hvertfall klare og spise halvparten av maten selv(får mat gjennom sonde nå)

er du ikke redd for å holde henne? hun ser jo så liiiiiiten ut. Hadde det vært meg hadde jeg vært redd for at hun skulle gå istykker[:)]

var det første dagen. men er blitt vant til det nå.. så nå er det ikke farlig...

Takk fr tipset nina!

Vi skal leie de lydbøkern her i Sandvika, bor ikke i Risør men har "sommerhus" der. Så det blir så tungvindt å leie på biblioteker i Arendal. Vet ikke når vi skal tilbake dit, det er jo en bit å kjøre for en helg.

Klem fra Kathrine

Back
Topp