Hva skal dere ikveld?

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Her skal vi spise sambo sine hjemmelaga pizzaer og blir nok til at vi skal se Den grønne mil som går på tvn ikveld. Den er så bra

Har ingen planer her. Min kjære er ute og hjelper til med terassebygging hos en kamerat, så han blir der til de er ferdige. Så blir vel tv-titting eller boklesing på meg etter Alexander er i seng. Har på en maskin med babysengtøy og slikt, og myser litt på å begynne pakking av fødebag...

Min kjære er hos en kompis og ser fotball, jeg kjeeeder meg. i tillegg kan jeg ikke finne lørdagsgodtet mittemoticon  (kanskje like greit:)

Tror jeg skal ta meg et bad, lese litt og se på tv...

Burde snart pakke sykehusbagen, montere stellebordet og re opp sengen til lillegull, men kommer ikke i gang med det. 3 uker igjen nå

mammatil2prinsesser skrev:
Her skal vi spise sambo sine hjemmelaga pizzaer og blir nok til at vi skal se Den grønne mil som går på tvn ikveld. Den er så bra

Ååå vilken kanal???

Åh det er så fin film.
Men jeg mangler totalt overskudd til å sette meg ned for å se en slik film nå. 
Har jobbet min siste vakt i butikken i dag (med mindre de virkelig trenger hjelp en dag eller to), og fartet helt siden jeg ble ferdig på jobb. Er veldig sliten om dagen og mannen har reist på den lange øvelsen han skulle på, tre dager før han egentlig skulle. 
Morgendagen blir også full av farting, s åjeg skal legge meg tidlig tenker jeg. 
=)

mammas_elskling skrev:

Ååå vilken kanal???

Tv2

Cillia skrev:
Min kjære er hos en kompis og ser fotball, jeg kjeeeder meg. i tillegg kan jeg ikke finne lørdagsgodtet mittemoticon  (kanskje like greit:)

Tror jeg skal ta meg et bad, lese litt og se på tv...

Burde snart pakke sykehusbagen, montere stellebordet og re opp sengen til lillegull, men kommer ikke i gang med det. 3 uker igjen nå

Lørdagsgodt MÅ man jo haJa, vettu, den helsikes fødebagen får jeg ikke gjort ferdig! Sier hver dag at nå skal den pakkes, men går dårlig gittSå i morgen MÅ jeg bare gjøre detNei, nå er septemberbabyene så smått igang med og komme for fulltSpennende er detemoticon

Fru H skrev:
Åh det er så fin film.
Har jobbet min siste vakt i butikken i dag (med mindre de virkelig trenger hjelp en dag eller to), og fartet helt siden jeg ble ferdig på jobb. Er veldig sliten om dagen og mannen har reist på den lange øvelsen han skulle på, tre dager før han egentlig skulle. 
=)

Skjønner veldig godt du er sliten jeg! Er kjempesliten  selv, og jeg jobber ikke! Må bare si hvor flink du erTa deg en lang dusj eller bas, ro ned og legg deg til en velfortjent natts søvn! Mhm, synes den er filmen er helt fantastisk!

Har en stille og rolig kveld hjemme for meg selv,har barnefri..Jeg har vært en tur hos mamma i dag og spist middag og en tur i Sverige.

Fru H skrev:
Åh det er så fin film.
=)

Skjønner veldig godt du er sliten jeg! Er kjempesliten  selv, og jeg jobber ikke! Må bare si hvor flink du erTa deg en lang dusj eller bas, ro ned og legg deg til en velfortjent natts søvn! Mhm, synes den er filmen er helt fantastisk!

Ja, jeg vurderte å ta et bad, men til og med det føltes slitsomt ut i dag :p
Haha, sjelden jeg klager altså, det meste går egentlig helt greit. 
Denne helgen ble bare litt mer stressende enn jeg hadde håpet! =) 

Back
Topp