hva skal dere ikveld?

MzDomino!

Gift med forumet
Jeg skal sitte hjemme..
gubben jobber...
[8|]
så her skal det etes.... [8D]

blir vel sikkert sittende her tenker jeg...og drikke te...

Skal kose oss med god mat sammen med barna, mine kjære bonusbarn skal til sin mor imorgen, og er en stund til de kommer igjen..

Så blir god mat og kortspill, det digger ungene [:D]

hehe.. hvor på jessheim bor du?[:D]

Vi skal være hjemme. Har vært på juletrefest i efta, så nå slapper jeg av før lørdagsmaten skal fikses.

Skal slappe av, lage noe digg å spise, og kaaanskje få besøk av et mannfolk som ville se film med meg [:-][:D]

Kino med et vennepar [:)]
The Tourist [:)]

Sitte inne, hjemme, alene [;)] dattern sover og gubben jobber..

Slappe av med godis og pizza.
Litt trøtt og sliten, jeg og sønnen min har bursdag i dag og i morgen er det mer feiring.

Jobbe...

ORIGINAL: lnie

Litt trøtt og sliten, jeg og sønnen min har bursdag i dag og i morgen er det mer feiring.

Gratulerer med dagen [:D]

Er bare meg og sønnen hjemme, så jeg har ikke tenkt å gjøre en dritt, bare sitte her å kose meg!  Kanskje har jeg noe jeg har lyst på i skapet også, så man blir mett ikveld og. [;)]

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

ORIGINAL: lnie

Gratulerer med dagen [:D]

Tusen takk[:D]

Om dere ikke har sett filmen på tvnorge før. Pay it Forward kl 21.30 Vil æ anbefale den. Kjempe bra og trist

Spise gulerøtter og dipp. Her skal det slankes :)

vi skulle ha kost oss med hjemmelaget pizza. Men så startet han med å spy[&o]

Så jeg har laget meg en grandis og tenkte etterhvert å finne noe digg, er jo lørdag[8D][8D][:D][:D]

Så da er det meg,sofaen og tv i hele kveld

Sitter her å ser på idrettsgallaen[8|] Jenta vår sover...blir nokk å se en film eller noe[:D] Men først er det frem med godteskåla[:D]

Her blir det sløving forran pc og tv + pølse og stappe nå..

Back
Topp