Hva skal dere ikveld da?

Ønsker<3

Elsker forumet
Her har sambo dratt på fest, sykt lenge siden han har vært ute så unner han virkli de :) men uvandt for meg at han har dratt :p før var jeg vandt til de men nå i denne graviditeten har han stort sett vør hjemme i helgene :p så eg skal legge unger, rydde og så skal jeg kose meg med litt godterier ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Da er det greit at han tar seg ut en kveld :) Så kan du kose deg litt alene også :)

Trodde jeg skulle på kino i kveld, men vi skal visst ut å spise i stedet :) Helt i orden det også :)

Eg skal legge meg tidli :-) einaste planen til no :P

Vi har vært hos svigers, og kom hjem i stad.. Markus sov i bilen, så da sitter vi og ser på knerten så han får slappet av slik at han blir trøtt igjen :P

Nyter en stille og rolig kveld :) ser litt tv innimellom, men er jammen ikke mye å se :) snart sovetid tenker jeg :)

Føler jeg brygger på forkjølelse og null og se på tv så jeg har lagt meg, mens gubben sitt igjen å ser tv

Har ei lita med omgangssyken, så er litt sliten. Så her har jeg ligget i senga med serier, mens typen var på jobb og fikset no greier, nå er det straks natta. :-)

Back
Topp