Hva skal dere idag?

Jeg skal koble mini pc`n på hjemmekino anlegget nå.. Så skal jeg spille HØY musikk og vaske leiligheta! [;)]
+ at jeg må vaske klær & henge opp klær.

Ha en fin dag alle sammen![:)]

ikke stort, er hjemme med sykt barn og syk meg selv. blir vel litt klesvask å sånt. ikke stort mer

Vaska huset før kl 0900 i dag.. Så nå skal jeg gå med ei venninne og ta sol på de bleike kroppene våres [:D] Også handle for hele uka. Så slappe av noen timer før jeg henter ungen [:D]

Ikke en jævla DRITT!! :D

skal vaske og henge opp klær,og litt bretting..
også skal jeg å jobb klokken 4.
se om vi trekker ut å kjøpe noen ny votter til størstemann...

Ligge på soffaen under dyna med tykke klær og raggsokker og håpe at formen min kommer seg snart.

Har akkurat fått Sander hjem, så idag skal vi kose oss masse! Akkurat nå leker han og jeg prøver å våkne skikkelig [:)] Trille tur senere og lage en god middag.. Husarbeidet tok jeg igår så..

Har en gutt som er 3 år i dag, så vi har kost oss hjemme før det ble b.hagen.
Det er smokkesluttt i dag - så vi har vært og postet 12 smokker til Sabeltann.
Nå sitter jeg her med farge i håret - skal snart vaske det ut...[;)]
Så skal jeg avgårde å hente mellomstemann på skolen, og følge han til tannlegen.
Deretter handle litt, hente i b.hagen, lage middag og følge mellomste på fotballtrening.

Inni blandt dette eller etter barna er lagt skal jeg skrive en liten skole oppgave...

Så må vi jo kose oss siden det er bursdag i huset i dag

Slappe av, er sliten etter en hektisk dag i går[:D]
Men har gjort litt/og skal gjøre litt husarbeid.
Sove litt med frøkna håper jeg[:-][8D]

Vi skal handle, men det ville Morgan være med på[:)]
....Og om jeg har god tid før barnehagehenting, vil jeg på biblioteket...Mangler lesestoff[:)]

Back
Topp