hva skal dere idag?

Cameleon

Gift med forumet
noen planer for dagen?
[:D]

jeg ligger enda i sengen.. [8D] har ikke kastet opp enda, så det er ny rekord!
Har lyst å lage potetball/komle til middag, men vet ikke om jeg er i form...
orker ikke stå opp, tilfelle formen blir like gale som den bruker...[8|] såå, her ligger jeg å surfer på babyutstyr![:D] Fornuftig!

Jeg har fri [:)] Sovet lenge !!!!
Men skal til legen pga de smertene bak i ryggen... Klarer nesten ikke gå, sitte, stå, bøye meg, ligge uten at det gjør drit vondt!!!! Noen stillinger er bare helt jævli, mens andre er behagelige.... Merkelig!!!

Så jeg skal bare ikke jøre noe i dag, svi middag til sambo... Idag blir det noe shikkelig hjemmelaga junk; chips, berne og kylling snitsler [:D] Noe som igrunn ikke frister nå!!!! hehe...

Ha en fin dag alle sammen [:)]

ÅÅ heldig da:)
Jeg har akkuratt laga signatur:D
Men vet ikke om den kommer med?

Har prøvæ ny støvsugærn:) veldig fornøyd, bråker nesten ikke. tror nåkk lille gull får såve fordi om jeg bruker den når h*n kommer til verden, om h*n kommer:) Lurer litt på sta å kjøpe meg flere tester... vil være helt sikker.. ja jeg er rar... kan ikke nekte på det...

I dag tror jeg det blir Taco til middag :D Gleder meg:)

Jenter jeg har SÅÅ LYST til å begynne å handle!!!
hehe

Nå er jeg på jobb og etter middag skal jeg bake skinkesnurrer til 3 åringens bursdagsselskap som vi skal ha i helgen. Kjipt det er meldt dårlig vær på lørdag-vi skulle jo grille[&:]

Har rukket å ha kaffe-besøk av min bror og svigerinne og deres to barn [:)]

Det som står på planen i dag er ryddings. Har ikke orket noe de siste dagene - så de flyter over av klær som må brettes å kjøkkenet som må ryddes. Skulle nok ha støvsugd også - men mulig jeg setter sambo på saken [8D]

Ha en fin dag [:)]

har ryddet og vasket i dag formiddag og har klart å bli ferdig med alt jeg hadde tenkt å gjøre. Nå skal jeg levere Fridtjof til gudmor som skall sitte barnevakt for han i dag og jeg kjører til byen til spa, ansiktsbehandling og manikyr [:)]

Back
Topp