Hva skal dere idag?

Zherena

Glad i forumet
Hvilke planer har dere idag da? Jeg skal gjøre minst mulig og håpe jeg blir frisk snart :)

Er på vei til svigermor nå, og i kveld skal vi hjem igjen.
Vil bli deilig å komme hjem igjen etter julen og endelig "få lov" til å være gravid igjen og slippe å skjule det

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skal ligge på sofaen under dynen å se en haug med filmer! Er så sykt trøtt idag at jeg tror ikke jeg gidder noe som helst :)

Her er det full avslapping på meg og vesla. Samboeren river bad. Etterpå skal vi på middag til svigerfar.

E fortsatt hos mamma og pappa. gubben og eldstemann er hos svigers og kjem ikkje heim før imåro. Eg og vetlebror skal snart kvile middag :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Samboern er ute å ordner med traktoren mens jeg sitter inne i godstolen med katta på fanget og koser meg med Monsterbedriften på disney. ;) Senere i dag skal vi til svigermor å spise middag, men er litt uggen så kjenner ingen plass at jeg har lyst på den der hærsens julematen.. :/
I morgen skal vi reise nordover for å hente minisjefen som er hos pappaen sin, og jeg gleder meg sååå masse til å få han hjem igjen!! <3

Vi skal til hytta med svigers nå etterpå. :-) De vet det heldigvis så jeg kan slappe av og si ifra om jeg er sliten eller kvalm. :-)

*Taster på app på mobilen*

Back
Topp