Hva skal dere idag?

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Her holder vi på å sortere og rydde på loftet etter vi flyttet i sommer. Jeg rakk å bake før vi begynte, så har nettopp hatt oss en liten cupcake-pause :P
ImageUploadedByBV Forum1359899524.081946.jpg

Nå får vi fortsette ryddingen før det er middagstid! :)

BV-app! :)

Jeg har tenkt å være sur frem til vi skal i bursdag til pappa, så skal jeg hjem å være sur igjen! Møkkadag.. Eg BØR få noe god kake, og eg bør IKKE spy den opp igjen! Huff, høres ut som den drittkjerringen, men i dag er jeg SUR!

Jeg har tenkt å være sur frem til vi skal i bursdag til pappa, så skal jeg hjem å være sur igjen! Møkkadag.. Eg BØR få noe god kake, og eg bør IKKE spy den opp igjen! Huff, høres ut som den drittkjerringen, men i dag er jeg SUR!
Stakkar! Ikke alle dager kan være gode dager sies det!
Håper du kan spise masse god kake og at den holder seg fint nede i magen!! :)

BV-app! :)

<p>meg og snuppa har gått tur i snøstormen med mamma. når vi kome hjem til mamma og pappa laget mamma vafler til oss og så blir meg og snuppa til middag :) deilig søndag :)

Mmmhhmmm nå ble jeg sulten:) fiin, har ligge på sofaen i hele dag, akkurat tatt en dupp:) forskjøla:s håper jeg blir bra i morra, helga har vært lang, tett og tung:)

Jeg ,gubben og frøkna har hvert hos mamma og de på middag idag, så jeg har sløvet på sofa'n der i halve dag med chihvava'n dems på 8 uker

Back
Topp