Hva skal dere idag?

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Her skal dagen bare nytes og slappes av. Sambo er på jobb og jentene i bhgen! Eneste jeg skal er og lage middag og muligens gulrotkakeHERLIGPleier og vaske og shine hele huset når jeg først er aleine, men nå vil ikke bekkenet mer og jeg får gjort minimalt, men lettere sagt enn gjort for en rastløs og ryddig sjel

Ingen planer idag. Tar livet med ro, kjenner jeg. Husarbeid vil jeg ikke tenke på en gang. Men tar det igjen i helgen for da er jeg helt alene uten mann OG barn for første gang siden jeg ble mamma!! Så jeg ser fram til det - da kan jeg pleie meg selv og leiligheten

jeg skal på bytur med ei venninne og hennes lille ert som er 10 uker gammel! Må bare komme meg ut og treffe folk mens formen enda er såpass bra som den er! Og i ettermiddag skal vi hente vår nye bruktbil!  Endelig blir Fiat Puntoen bytta ut med en stor stasjonsvogn med plass til både barnevogn, bilstol og hundebur, så når bilen er på plass kan lillemor bare komme! 

Jeg skal på rolig gå/ trilletur med ei venninne og lillejenta hennes!
Så skal vi kanskje strikke litt før jeg må hjem før niesen min kommer hit etter skolen. 
Guttungen og barnehagebarna skal ha en minikonsert i byen i dag da det er nattåpent og forhåpentligvis mye liv, så jeg skal hente han der og se på konsert kl 16.30 =) 
Håper været kommer seg litt slk at vi kan kikke litt i byen =)

Jeg skal snart ut døra for å gå på svangerskapskontroll. Har vært er en gang i uka i det siste og det vil jeg fortsette med. Etterpå er det en liten shopping tur før sofa og strikketøy venter hjemme. 

Har visst 30årsdag i dag jeg.. :P
Er på jobb og skal ha kake med kolleger kl 14. Så blir det nok ut og spise med mann og sønn etterpå tenker jeg emoticon

Shauri skrev:
Er på jobb og skal ha kake med kolleger kl 14. Så blir det nok ut og spise med mann og sønn etterpå tenker jeg emoticon

Gratulere så mye med dagen! =)

Shauri skrev:

Gratulerer med dagen! 

Fru H skrev:

Shauri skrev:

Fru H skrev:

Shauri skrev:

emoticon Gratulerer så mye med dagen, Shauriemoticon

Takk for bursdagsgratulasjonene :)

Hadde en kjempekjekk dag med mann, sønn, kolleger, bestevenninne og familie :)

Back
Topp