hva skal dere idag???

Mannen og storejenta er ute, mens jeg og minsta skal kose oss med film og godteri straks.
Jeg er dårlig, så skal benytte sjangsen til å sove så fort muligheten er der.

Være hjemme tenker jeg. Storesøster ser på film, mens lillebror sover.
Jeg sitter her med en kopp te og surfer på nettet.

Jeg får besøk av ei venninne og hennes tulle på 1år :)
Kanskje grille i æfta :)

Jeg har dessverre ikke noe godt tips... Her sitter både mannen og jeg og driver med skolearbeid, jeg har eksamen i morgen og han skal levere inn siste del av masteroppgaven på tirsdag. Lillesnupp skal med svigers i bursdag til tremenningen sin, siden vi ikke kan :)

Sitter å venter på at sandkassa skal tørke litt så jeg og knotten kan gå ut en tur.... (glemte regntøyet i bhg).....

Jeg skal jobbe litt, det vil si rette en haug av prøver. Vi skal en tur på en turnforestilling/sommeravslutning, så blir det vel mye innekos tenker jeg.

hente mini hos min mamma..

Jeg ble drukket ut i går, samt fikk mitt andre anafylaktiske sjokk så dagen består av hviiile. Utpå ettermiddagen skal vi å feire bursdagen til min pappa.

Akkurat nå sover lille trollet ute i vognen sin mens store trollet spiller DS. Gubben driver med noe tv greier nede og jeg spiser frokost her med dere.

Skal etterhvert en tur på flydagen på Kjeller før middag hos svigers. Så da vet dere det :p

jeg skal i stallen :)

Back
Topp