Hva skal dere idag da?

Skulle egentlig møte ei venninne og lillejenta hennes i byen, men de hadde nesten ikke sovet i natt og ble forståelig nok hjemme =) 
Så snart skal jeg ta med ene søstra mi en tur på plantasjen, kjøpe litt høstgrønt å ha ute her og kanskje noen nye potteplanter å ha inne!
Så blir det å hente storebror i barnehagen og kose oss med litt middag før vi drar en tur til mormor og bestefar =)
Ha en fin dag ja! 

I dag har jeg vært på jordmorsamtale på sykehuset, skulle også få omvisning på fødeavdelingen, men alle fødestuene var fulle, så det var dessverre ikke mulig... Ble litt skuffet da jeg hadde gledet meg veldig til å se, men fikk se litt diverse bilder:) Nå skal jeg bare slappe av frem til vanlig kontroll hos jordmor 13.30:-)

Her er det kosedag hjemme med sambo og jentene er i bhgenIngen planer. Bare se film, slappe av og kose oss

Ja de blir nog inte något högre tempo idag. Kanske städa lite, gå min dagliga promenad. Annars ska ja ligga på soffan och se på one born every minute :D Längtar tills min lilla ängel kommer ut <3

Skal på vekstestimering og samtale med gynekolog kl. 17.00..

Jeg SKULLE:
- vaske vinduer
- handle mat
- lage grønnsakssuppe fra bunnen
- skifte på sengene

Jeg GJORDE:
Lå på sofaen hele dagen og fikk ikke gjort noe av det jeg skulle...

Back
Topp