Hva skal dere idag da

Je@nette

Glad i forumet
Har dere noen planer? Her er det kjempe fint vær [:)]. Skal snart gå i barnehagen og levere Aleksander. Får besøk av ei venninne på formiddagen senere på dagen har jeg planer om å reise en tur på plantasjen.

Må prøve å få det litt koselig utenfor her til 17. mai [:)]

Idag skal jeg straks kjøre de 3 eldste på skole og barnehage. etter det skal jeg hjem og henge ut sengetøyet til lufting. 11.30 har jeg time hos tannlegen. Skal bli deilig etter å ha gått 3 dager med en forferdelig tannverk. Etter det vet jeg ikke hva jeg skal.

ORIGINAL: Frumus.

Idag skal jeg straks kjøre de 3 eldste på skole og barnehage. etter det skal jeg hjem og henge ut sengetøyet til lufting. 11.30 har jeg time hos tannlegen. Skal bli deilig etter å ha gått 3 dager med en forferdelig tannverk. Etter det vet jeg ikke hva jeg skal.

Ja det er absolutt ikke godt å gå med [&:]. Lykke til hos tannlegen [;)] 

JEG SKAL HA BARNEFRI ........
MANNEN MIN & JEG SKAL PÅ SKALLDYRFEST HOS ET VENNEPAR
AV OSS.....SAMMEN MED FLERE VENNEPAR[:)]
SÅ GUTTA SKAL SOVE HOS FARMOR & FARFAR!!!
DET BLIR FØRSTE NATTA MARIUS SKAL LIGGE BORTE.....
DET GÅR NOK BRA[8|]

MEN ELLERS IDAG SÅ SKAL JEG MALE LITT + RYDDE...SÅ
TENKTE JEG AT NÅR MINSTEN SOVER SÅ SKAL JEG SETTE MEG UT I
SOOOOOOLLLLLAAAAAA[:D][:D]

Sier bare SOL, SOL,SOL!!  

Vi skal snart på helsestasjonen. Idag skal det komme en profesjonell babymassør og lære oss litt om det, vi gleder oss :) Ellers så skal vi bare nyte solen og spise laks [:D]

urs.. här e de mulet.. ingen sol på oss i bergen[:'(]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

De tre siste dagene har gått med på å skure huset jeg eier etter at leieboeren min flyttet ut (han mente liksom at han hadde gjort rent da[:'(]).

I går gikk hele dagen med til å vaske vår egen leilighet (hvor jeg bare har tatt "kattevask" de siste 14 dagene fordi det har vært så mye stress i forbindelse med bursdager og dåp). Så skiftet jeg på alle senger, vasket alle vinduene, dro fram alt av møbler, skura ned badet hvor jeg dro fram dusjkabinettet og tok tak og vegger.

Så skal typen min leie ut en leilighet på nytt, og gamle leieboeren har ikke gjort rent ordentlig, så da må jeg skure badet der, så skal jeg henge ut klær, sette på ny maskin, pakke klær vi skal ha med til campingvogna, legge opp 4 bukser for eldstemann, være med søstra mi på åpen gård i barnehagen der ho jobber, og så dra ut i campingvogna og slappe av[:D]

Det skal bli såååååå deilig å slappe av litt. og jeg skal ikke gjøre en eneste dritt hele helgen. Kun sitte i solen og kose meg[;)]. Ha en god helg alle sammen[;)]

SHIT!

Er visst slutt på sol i berge for no[:(]
Så da skal eg kose meg heime med besøk av ei veninne og momsing av muffins[;)][:)]

Har vært på dåpssamtale med presten i dag, så skal jeg ut å kjøpe pynt til dåpen - etter å ha gjort litt husarbeid............

ORIGINAL: mrsdior

I dag skal vi på babysang[:D]  så skal vi på IKEA seinere[:D][:D][:D][:D][:D]

babysang, hva er det?[:)]

Back
Topp