hva skal dere idag da?

siri01

Elsker forumet
heisan jenter! hva skal dere idag da?

I kveld er vi bedt på middag hos et vennepar.
Vi blir å dra alle 3.
Vi triller dit i 19 tiden, så vi regner med at Filip blir å sove i vognbagen i natt. For vi blir neppe til å dra hjem til vanlig leggetid for Filip.
Vi har funnet ut at det går ann å strekke kveldsrutinene nå når han er så liten.
Blir koselig....[:D]

kjede meg hjemme. Savner guttongen som er borte i helgen. Men koser meg med Kine. Har akkuratt vært en tur på IKEA.

Vi har vært på verandaen til pappa i hele dag, det var bare herlig.....[:)] Så resten av kvelden skal vi bare slappe av å spise taco og se på tv.....[;)]

jeg sitter hjemme alene(har jo go klompen da[;)]) som vanlig...mens han er ute og drikker idag....ellers jobber han til i 9-10tia på kvelden og har ikke tid til oss...men...får nå se da...gidder ikke dette i lengden nei...kos dere alle sammen.

ORIGINAL: smyga

jeg sitter hjemme alene(har jo go klompen da[;)]) som vanlig...mens han er ute og drikker idag....ellers jobber han til i 9-10tia på kvelden og har ikke tid til oss...men...får nå se da...gidder ikke dette i lengden nei...kos dere alle sammen.

Det hørtest ikke så veldig koselig ut.... Bryr han seg ikke om småen da...???
Du får ikke finne deg i det for lenge....

Jeg har ordnet til dåpen i hele dag... Er sliten jah.. Den store degen er i morra og det gleder vi oss til[:)]

ORIGINAL: laban2

jeg skal...drekka,drekka,drekka,drekka og pule,spy og sloss

Ble det noe av da?

Back
Topp