Hva skal dere idag da jenter?

neselo

Forumet er livet
I dag er det allerede juli måned! Og det betyr at jeg har 4 uker sommerferie! [:)] Det skal nytes for å si det sånn! Vært plaget med bekkenet på jobben den siste uka, så nå skal jeg ta det litt mer med ro.
Skal hente guttungen i barnehagen etterpå, han har sovet hos mormor og bestefar i natt [:)] Savner han allerede...

Håper dere får en fin dag![:)]

Eg sitter hjemme og passer på at sofaen ikkje stikker av [8D]
Ha ein super ferie neselo [:D]

jeg har vært hjemme til nå fordi pus ble akuttsydd i går kveld, skal på jobb og jobbe noen timer da samboeren kommer hjem. Mens jeg har vært hjemme i dag har jeg vasket huset OG betalt regninger, så nå har jeg god samvitiighet.

skal fortsette ute etter middag.. [:)][:)][:)]

skal hilse på mine to 7 uker gamle fettre... [:)]
er i form til det i dag. [:D]
men det har vel noe med at jeg får sove lengre på morgenen, og ikke trenger å tenke på at jeg må på jobb..

Her blir det jobb frem til kl 16, deretter rett hjem og kapre sofaen for en liten ZZzzzz frem til sambo kommer hjem fra jobb[:D]

Jeg verker så i den ene skuldra så han har lovet å massere meg når han kommer hjem, skjønne mannen min

skal jobbe i kveld igjen[:'(]

Jeg sitter også og passer på at sofaen ikke stikker av [8D] Burde vært ute og fått glede av solen, men jeg er for kvalm til å flytte på meg.. I kveld skal jeg kose meg med min kjære og glede meg til UL i morgen [:D][:D]

Skal rydde og vaske leilighet før visning i morgen. Flytter jo om en måned. Heldigvis så har jeg verdens beste lillesøster til å hjelpe meg.
Nå har jeg en liten pause mens hun fortsetter[:)]. Føler jeg burde ta det litt med ro etter skremselen i går[:)].

Hva skjedde med pus, Sengepolka?

Ny privat visning av leiligheten. Ellers sløve med gutta[:)]

Jeg har vært hos søskenbarnet mitt en tur. hun har tatt vare på noe dyner for meg som mamma og pappa kom med.og når jeg var der så kom a jammen og lurte på om jeg ville ha ammeputa hennes...[:D] og jeg fikk med to pappesker med babyklær (jenteklær, så da har jeg det i tilfelle det blir jente..) hehe... visste jeg skulle få arve litt klær hvis vi får jente, hu ville gjerne bli kvitt det fordi de driver å bygger seg hus og skal ha visninger og greier framover.. har plass på loftet til å oppbevare her så..[:)]

Back
Topp