Hva skal dere i vinterferien?

Azra'il

Elsker forumet
Er ikke sikkert det er alle som har vinterferie, men det har jeg :)

Har frøken Fryd i bhg. mandag og tirsdag...og i morgen drar vi på besøk til besten og besta. Blir bare meg og frøkna, siden mannen må jobbe.

Gleder meg til å komme hjem en tur...lurer på om jeg må fortelle mamma og pappa det nå. Og alle vennene mine. De vet jo at jeg ELSKER vin ;)

Har mini hjemme hele uka , og vi skal kooooose oss glugg ihjel :) Blir vel noen dager på hytta, lekeland, kino osv :)

Jeg fyller året så jeg hadde i grunn lyst at familien skulle på fjellet å kose oss i snøen, men det er meldt regn så det blir nok ikke noe av. ellers i selve uka skal jeg nå jobbe er planen. Skal en tur på sykehuset med guttungen så vi får ta en handle dag og kos da. Ellers så får vi svar på lån denne uka, så hvis vi får lån så blir det nok kjøp av hus neste uke.

Her tar vi noen rolige dager hjemme! Har hatt bakedag i dag, skal på tidlig ul i morgen, torsdag skal vi på skogstur og fredag drar vi på Rørosmartna

Her blir det jobbing i "ferien" :)

Vet ikke. Jeg får jo ikke jobbe noe særlig mer, bare møter og litt så vet ikke helt hvordan neste uke ser ut ennå... Men mulig jeg, mini og hunden drar til mine foreldre en tur i helgen. Kommer an på om sambo må jobbe i helga :)

Skal jobbe! So ikkje so mykje spennende som skjer her i vinterferien :/

Skal egentlig jobbe, men er ikke i form, så holder meg nok hjemme i morgen også, satser på torsdag formiddag.

Jobb!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har ikke ferie :)

-Taster fra appen-

Har ikke ferie, men kunne trengt det! Puh, her er det bare å ta en dag av gangen for tida. :)

Jeg skal jobbe :( men heldigvis så hat jeg helger fri og denne helen er prinsessa hos meg, så vi skal dra på besøk til en mann med masse utstoppa dyr og så besøke vennene til kjæresten min på søndag og så en tur i bursdag :) produktiv helg ^^

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Får desverre ikke ha mannen for meg selv en eneste dag i vinterferien :/ ligger her og griner xD

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp