Hva skal dere i sommerferien?

Mamma M(i)ra

Millie00
Snøfnuggene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Skal dere noe plass? Forandret noen planer til hensyn til graviditet? :)

Skal selv til Spania i to uker! Heldivis ikke så varmt der vi skal. Kjenner jeg gleder meg til å bade og gå i kjoler! :) :p er 15-17 uke på vei da.

Last edited:
Hadde tenkt å dra til Hellas, men ombestemte oss når vi fant ut at jeg er gravid. Tør ikke dra til utlandet i tilfelle det skulle skje noe, og i tillegg fant vi ut at vi heller ville spare pengene å bruke på babyen :)

Vi skal ha Norgesferie hos svigers og en uke på hytta (i Sverige) i juli/august. Bestiller to uker i Hellas i september i løpet av denne uka - det har vært planen hele tiden og er en større familietur i anledning i at mamma blir 60.

Vi skal en uke til Hellas i juni, vil da være ca i uke 9 :) vi velger å dra selv om jeg ble gravid fordi vi tenker at det vil være bra for både oss og foster med en uke avslapping og velvære, og vi tar våre forhåndsregler :) skulle det ende i en SA i forkant av ferien så har vi en uke borte på å bearbeide det og få det på avstand :)

Vi skal en uke til Vancouver, Canada, rett etter at skolen er slutt og så skal vi ha 6 uker i Norge for å besøke venner og familie :happy: Mulig vi legger inn en liten tur til et eller annet sted i Europa i løpet av de 6 ukene.

Mannen har kun to adskilte ferieuker i sommer så da bestilte vi oss en uke til Rhodos noe som skal bli veldig deilig :) Hotell helt på stranda så planen er å bare ligge å dra seg med en bok hele uka:happy: Ellers så skal jeg på besøk til familie i kristiansund og lillehammer og slappe av på verandaen hjemme:)

Skal noen dager til Kristiansand ellers ingen planer:)

Mannen har kun to adskilte ferieuker i sommer så da bestilte vi oss en uke til Rhodos noe som skal bli veldig deilig :) Hotell helt på stranda så planen er å bare ligge å dra seg med en bok hele uka:happy: Ellers så skal jeg på besøk til familie i kristiansund og lillehammer og slappe av på verandaen hjemme:)
Hvor skal dere på Rhodos? Vi skal også dit:)

Vi skal litt ulike steder i Norge, en del på hytta og bare være hjemme. Litt deilig faktisk [emoji28]

Vi skal gjøre som planlagt å bare være hjemme å fortsette arbeidet på huset, kjedelig men nødvendig! Får satse på fint vær og noen fine aktiviteter å finne på hjemme :-)

Vi skal en tur til Rhodos i august, er ihvertfall planen. Litt skeptisk siden vi har er all inklusive hotell mtp mat (men det går sikkert fint), og at det er en haug med trapper og bakker (mtp formen da, forhåpentligvis er den helt super, men man vet aldri). Ellers har vi tenkt å få til en shopping-tur til London etter vi har fått vite kjønnet! [emoji28]

Vi skal bare en tur til Vesterålen på gården til noen i familien :) blir vel også en tur til Hunderfossen med noen venner. Vi skal spare til bryllupet neste år :)

Bilferie i Europa,gleder meg...:DSpesielt til Østerrike og Sveits :joyful:
Kult! Kjørte med familien min . Kjørte fra vestlandet til Kristiansand, tok speedbåten, kjørte via Danmark,Tyskland, Østerrike og til Italia
En gang til Disneyland: color fantacy fra Kiel,kjørte Tyskland,belgia, Luxembourg og til Frankrike! Helt fantastisk mye fint å se på! :-D

Kult! Kjørte med familien min . Kjørte fra vestlandet til Kristiansand, tok speedbåten, kjørte via Danmark,Tyskland, Østerrike og til Italia
En gang til Disneyland: color fantacy fra Kiel,kjørte Tyskland,belgia, Luxembourg og til Frankrike! Helt fantastisk mye fint å se på! :-D
Høres ut som en bra tur! :joyful:Har du noen gode anbefaleringer ift Tyskland og Østerrike? Opplevelser osv. Aldri vært der før..men vurderer å kjøre i alpene :)

Back
Topp