Hva skal dere i sommerferien?

Lizzie83

Flørter med forumet
Synes det er vanskelig å finne ting vi kan finne på i sommer med en så liten baby i tillegg til at vi har en 4,5 åring som vi må ivareta aktivitetsnivået til. Vi skal en tur til Kristiansand dyrepark med to overnattinger, og resten av sommeren har vi kun åpne planer (strandturer, bading i hagen, besøke besteforeldre på hytta). Mannen er lærer, så han har fri hele sommeren, derav er det litt "luksusproblem" at vi har for mye tid sammen å slå i hjel i sommer, derfor mottas ferieforslag med takk :)

Hva skal dere i sommer?

Vi skal en tur til Spania med mine foreldre. Har fått låne hus der med svømmebasseng:) Storebror på 2 år kommer til å storkose seg, og lillebror kan kose seg i skyggen/inne:)

Vi skal 4 uker til Hellas i august. Dette er vårt første barn så vi trenger ikke aktivisere noen andre. Frem til vi reiser blir det vel noen turer i byen for kaffe med venner og Barseltreff

Her blir det bare dagsturer rund om kring, og mange turer på hytta :) Vurderer en tur en plass de har ikea da, da blir det noen overnattinger, men vi får se :)

Vi satser på byferie og tar noen overnattinger hos svigers. Eldstemann skal være hos dem den uka mannen jobber, så vi får litt egenferie også. Skjønt noe annerledes enn fjorårets tur/bryllupsreise til København ;)

Vi skal ha 4 uker ferie, men foreløpig planer om å være hjemme og finne på ting i nærheten, friluftsbad, strand, båttur, besøksgård, sånne ting

Vi reiser en tur til Spania med mine foreldre til et hus de har der :-D blir full familieferie med alle mine søsken pluss kjærester i nesten 1 uke. Vi skal selv være der nede i 2 og en halv uke :)

Vi skal ha dåp:happy: huset blir fylt opp med overnattingsgjester:happy:. Ellers blir det bading, stranda og aktivisering sv 2 åringen :p

Vi skal 10 dager til Spania. Storebrødrene på 4 og 6 år gleder seg noe enormt! Ellers blir det hjemme, stranda, småturer hit og dit og hytteturer til hyttene våre.

Vi skal reise sørover og besøke søstra mi, og så skal vi på hytta til mamma og de, og på hytta til svigers. Så blir det nok besøk til pappa og de også.
Vi får reist gjennom fire ulike fylker og besøkt familie :)

Ingen planer annet enn å kose oss med familie, og ta en dag av gangen og gjøre ting på sparket:)

Back
Topp