Hva skal dere i sommerferien?

sicret

Forumet er livet
VIP
ja..hva skal dere? Vi skal reise vekk..til Italia :DDD om faktisk en mnd frem i tid :DDD Glede meg te å bare slappe av og nyte det...elske det landet - fantastiske folk og kjempe god mat og varmt i sommer halvåret :D Er det noen land dere liker godt?

Vi skal ha 1 uke i danmark og en uke hjemme. Det vil si, det er jo det jeg skal være med på, lillemor og pappa'n skal jo ha hele sommeren hjemme, og de skal sikkert finne på masse moro....mens jeg må jobbe.... sukk

Vi skal ei uke til Nordfjordeid og møte slekta. Ellers skal vi bare være hjemme og kose oss på stranda og kanskje litt på hytta. Håper på pent vær!!

Jeg har ikke ferie i det hele tatt, siden jeg har begynt i ny jobb.

Det blir en tur hjem til pappa, der skal vi få med oss årets happening i bygda, nemlig fotballcup med tivoli:p

Så blir det en tur til mamma i løpet av sommeren. Må hente et skap jeg har fått etter oldefaren min.

Så blir det en tur nordover i bryllup og for å møte venner og familie (der jeg bodde før).

Ellers blir det vel bare å utforske Trondheim by vil jeg tro, gleder meg MASSE til det jeg:D

Vi fær på cruse t belgia å amsterdam den 20 juni :D aldri vært dær før så d bli artig :)

Æ synes tyrkia e en fin plass :D sikkert for at alt e så billi :D haha

Jeg skal vel antagligvis begynne å jobbe igjen 15 juni, og skal ikke ha no ferie. Vi får jo aldri svar fra nav om overtagelse av pappan sin perm, siden han er syk. Hvis jeg gjør det kan det jo hende vi finner på noen små turer

Back
Topp