Hva skal dere i sommerferien?:)

MilliVanilli

Forumet er livet
Fryser ihjel her, så drømmer om varmere tider[8D]

Hva er planen for sommeren?

Feriehuset besteforeldrene mine har på Fevik,litt utenfor Arendal, å jeg har vært alle sommerferiene i mitt 23 år lange liv er nå til salgs, å vi må tenke nytt!

Trooor vi drar til Fredrikstad på Norsk Vinnerutstilling for schæferhunder, tar noen dager i Oslo, besøker venninna mi i Tønsberg, så en tur til Bergen![:D] så noen dager i Sverige på vei hjem[:)]

Å da skal jeg på Ikea, er i grunn nok ferie nesten for meg det[8D]

her blir det å dra å se eldstemann sin helt nemlig sabeltann =)

ORIGINAL: MilliVanilli

Feriehuset besteforeldrene mine har på Fevik,litt utenfor Arendal, å jeg har vært alle sommerferiene i mitt 23 år lange liv er nå til salgs, å vi må tenke nytt!

Trooor vi drar til Fredrikstad på Norsk Vinnerutstilling for schæferhunder, tar noen dager i Oslo, besøker venninna mi i Tønsberg, så en tur til Bergen![:D] så noen dager i Sverige på vei hjem[:)]

Blir det bergen altså? Cecilie som har tvingt deg? [8D]

Vi har ikke bestemt oss ennå. Jeg mistet all reiselyst etter at jeg fikk barn, så det er ikke så mye som frister.[&:] Slektsbesøk rundt om kring er obligatorisk. Det spørs om vi bare blir lenge hos besteforeldrene, og dropper lengre turer.

Hvis du får tid til babytreff når du er i Tønsberg så må du si fra.[:)]

ORIGINAL: iselinn88

Blir det bergen altså? Cecilie som har tvingt deg? [8D]

Ja den kjerringa altså![8D][8D]
Neida, har alltid hatt lyst å dra til Bergen (men for å se Brann-TIL på stadion[8D]) å i år når det blir bil ferie og ikke Arendal ferie så hvorfor ikke![8D] Har noen venner på Sotra vi skal besøke også, å tenker og skremmer Cecilie med å avlegge ett besøk[8D]

Må bare få mannen HELT med, han sier det er langt, men er man først i sør Norge så[8D]

ORIGINAL: Sukkertopp

Vi har ikke bestemt oss ennå. Jeg mistet all reiselyst etter at jeg fikk barn, så det er ikke så mye som frister.[&:] Slektsbesøk rundt om kring er obligatorisk. Det spørs om vi bare blir lenge hos besteforeldrene, og dropper lengre turer.

Hvis du får tid til babytreff når du er i Tønsberg så må du si fra.[:)]

Jeg er VELDIG spent på om jeg føler for å reise til sommeren,hehe[:)]
Mange sier det ikke er så mye reiselyst med små barn, så tar det litt som det kommer,men håper!

Ja,det hadde vært kjempekoselig, så jeg skal si i fra[:)][:)]

her blir det en tur til telemark å bø sommerland, og på vei hjem kjører vi innom dyreparken :D

Jeg vil til varmere strøk![:(][8D]

Men nei.. pengene strekker ikke til, så vi må bruke det vi har på å bygge terasse og garsje[&o] Teit, teit, teit..
Ellers blir det vel noen turer på hytta[:)]

ORIGINAL: Siljemor88

Jeg vil til varmere strøk![:(][8D]

Men nei.. pengene strekker ikke til, så vi må bruke det vi har på å bygge terasse og garsje[&o] Teit, teit, teit..
Ellers blir det vel noen turer på hytta[:)]

Men er jo godt å få fiksa sånne ting også,selv om jeg skjønner ferie lysta[:)]
Men en tur på hytta er jo også godt[:)]

Vi skal til sverige på camping! :) Svigemor og svigefar har camping vogn i sverige! Så skal de passe lille tulla litt for oss på dagen! sånn at vi kan være litt kjærester ! [:)] en liten shopping tur eller noe :)

ellers skal vi vell bare være hjemme! Bor så godt til med stranden rett på utsiden av leiligheten! så det er "syden" nok for meg [:)]

Vi drar til tyrkia en uke i Mai [:)] Så blir det muligens Jessheim og besøge svigerfar en tur [:)]

Til NICE!!! og jeg GLEDER meg sånn!!! Kunne reist jorda rundt jeg allerede!! [:D]

Vi har tenkt å ta oss en sydentur i mai/juni... skal benytte oss av det siden jeg aldri kan reise utenom skolens feirer ellers... så nå skal vi på tur for da er det mulig å få det litt billigere!!

har også veldig lyst på en uke i Danmark... leie hus og kose oss sammen med et vennepar med barn. Har gjort det et par ganger tidligere, og det er bare helt supert!! ANBEFALES!!

ORIGINAL: junigull*08

Til NICE!!! og jeg GLEDER meg sånn!!! Kunne reist jorda rundt jeg allerede!! [:D]

Fredrikstad/Tønsberg/Bergen vs Nice..... IKKE MINSUNNELIG I DET HELE TATT,NEEEIDA![8D][8D] Lucky you![:D][:D]

Får idet minste besøkt familien din jeg da[8D]

Vi skal flytte inn i nytt hus i juni/juli, men satser på en tur til varmere strøk til høsten [:)]

Her blir det nok bare en tur til Dyreparken i Kristiansand og en tur til svigers i Gausdal...[:)]
Må spare penger siden vi snart skal bygge nytt hus!![:D]

Svigers vant tur til valgfri plass i Spania for seks personer og ville ha med seg hele gjengen, og spandere på de som blir til overs. Men er veldig i tvil om jeg vil reise med veslesnuppa til utlandet. MEN, vi får se. Hadde vertfall vore deeeilig med en tur [:D]

ORIGINAL: These

Svigers vant tur til valgfri plass i Spania for seks personer og ville ha med seg hele gjengen, og spandere på de som blir til overs. Men er veldig i tvil om jeg vil reise med veslesnuppa til utlandet. MEN, vi får se. Hadde vertfall vore deeeilig med en tur [:D]

Jeg var på Mallorca med stotebror da han var 7mnd, reiste sammen med mamma, ei venninne og hennes barn og mor. Vi hadde det supert!! Så det anbefales. Veldig fint å reise med fler voksne da... for da blir alt mye enklere og du får avlastning hvis du ønsker det.

ORIGINAL: junigull*08

Fredrikstad/Tønsberg/Bergen vs Nice..... IKKE MINSUNNELIG I DET HELE TATT,NEEEIDA![8D][8D] Lucky you![:D][:D]

Får idet minste besøkt familien din jeg da[8D]

Hehe, d får du[;)][:D] Blir nok en uke på Tjøme/Tønsberg på oss og da[:D] Fantastisk fint der, spesielt om sommeren[:)]

Høres veldig bra ut [:)] satser på at vi blir med hele gjengen.

ORIGINAL: evaa

ORIGINAL: These

Jeg var på Mallorca med stotebror da han var 7mnd, reiste sammen med mamma, ei venninne og hennes barn og mor. Vi hadde det supert!! Så det anbefales. Veldig fint å reise med fler voksne da... for da blir alt mye enklere og du får avlastning hvis du ønsker det.

Back
Topp