Hva skal dere i sommerferien/ sommer ??

Linka

Gift med forumet
Her skal det flyttes.
Bortsett fra det skal vi til hunderfossen og selfølgelig tusenfryd.
Klem

Har ingen planer enda vi..
Vet ikke helt når kjærsten skal ha ferie enda,
MEN jeg skal iallefall hjem til foreldrene mine i MINST
1 uke!! [:D]

Gleder meg!!

Så koselig da homma !!! Det visste jeg ikke. Grattis da vennen !!!
Klem

I år har vi ingen konkrete planer....men vurderer å ta fly til dyreparken i kristiansand, og så
leie bil der nede! Orker ikke kjøre for det er så langt med en liten bebis....
Ellers så blir det nok bare å kose seg hjemme, første sommeren i EGET hus!!! ALENE!!! Deeeeeeili! [:D]

Og barnevakt er allerede booket og klar til neste vår....da reiser jeg og samboer en uke til syden, UTEN barn!!! da skal vi være BARE kjærester en liten stund!!
( thihihi, samboer bare lurte han... "skal vi lage en ny en da eller?"[;)]hehehe)

Hehe... Chill24 da. Setter vel ikke press på sambo vel ???
Klem

Familien til samboern har hus i trøndelag, en bitte liten plass langt ut i havgapet. Stille og rolig sted å reise for å slappe helt av. Antar vi blir der en ukes tid før jeg blir rastløs å vil videre.... Har en lillebror i Trondheim så det blir vel en stund der også [:D] Så er vi blitt påspandert sydentur til høsten, men har ikke bestemt oss om vi skal utsette den.

Mannen min skal nok begynne å pendle i jobben, så da blir det 3 uker "ferie" mellom hver gang han er borte[;)]

Håper og tror at det blir flere turer til østlandet - sånn at jeg også kan få besøkt Linka og dere andre her østpå!

Tja...Har prata om Kristiansand,men blir nok hvertfall en tur på tusenfryd![:)]
Får vel se hva sommer'n bringer på...

Back
Topp