Hva skal dere i sommer?

KatBra

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Vi har ingen spesielle ferieplaner da vi akkurat har kjøpt oss hus. Første uken i juli går nok med til flytting og organisering i denne nye boligen :)

En uke med broren til samboeren og hans fru til et feriehus på østlandet er eneste vi har planlagt. Jeg må mest sannsynlig jobbe, så da blir det bare Stella og pappen som drar.
 
Vi skal til svigermor og svigerfar, samt ha kjærestehelg i trondheim mens vi er der oppe ^_^
 
Vi har ingen spesielle ferieplaner da vi akkurat har kjøpt oss hus. Første uken i juli går nok med til flytting og organisering i denne nye boligen :)

En uke med broren til samboeren og hans fru til et feriehus på østlandet er eneste vi har planlagt. Jeg må mest sannsynlig jobbe, så da blir det bare Stella og pappen som drar.
Gratulerer med huskjøp! Hvor henne?! Her blir det også en rolig sommer, en uke på østlandet og noen hytteturer i helgene:) og forhåpentligvis en uke til varmere strøk i september:D
 
Gratulerer med huskjøp! Hvor henne?! Her blir det også en rolig sommer, en uke på østlandet og noen hytteturer i helgene:) og forhåpentligvis en uke til varmere strøk i september:D
Vi har kjøpt hus på Søfteland. Har jo lenge tenkt at vi kunne tenke oss hus litt lenger vekk fra byen, men er litt overrasket over at vi endte opp der :p
 
Vi holder på å bygge hus. sambo er tømrer så det er han som går der og bygger så jeg er vel så og si alenemamma det kommende året for han er ikke hjemme før i 12 tiden hver kveld. kjedelig, men blir jo kjempebra tilslutt:D Vi skal to uker til alcudia i august med et vennepar av oss med en jente på en måned yngre enn vår datter så det skal bli veeeeldig deilig;) bestilte i julen så dette har vi hatt lang tid til å gle oss over;)
 
Vi skal til alcudia i to uker nå på lørdag, blir godt :) ellers blir det vel hagearbeid resten av ferien, så vi kan få brukt den her rotehagen en gang i fremtiden...
 
Gratulera med huskjøp!!
Me skal ha to turer med campingvogn i sommar. 1 veke berre oss tre og 1,5 veke med broren til mannen min og familien (dei har ei datter på snart 4)
 
Back
Topp