Hva skal dere i sommer??

Hoppla

Glad i forumet
Hva skal dere i sommer da jenter??

Jeg skal til Spania Drar om en uke[;)]

ingen planer, jobber hele juli..
blir vel bare noen dagsturer hit og dit[:)]

en tur eller to på hytta på sørlandet og muligens en hoppepåtur til syden [:)]

skal en tur til svigermor og svigerfar i nordnorge,så en tur på countryfestivalen på årlig jentetur (blir en forholdsvis "tørr" turi år[8D])
Så en tur til kristiansand og dyreparken med prinsessa tenker jeg[:)]

Vi skal ta hurtigruta fra Harstad t Trondheim, vi blir nok der i noen uker, skal t Østersund noen dager med et vennepar, så når vi kjører hjem igjen skal vi innom Namskogan familiepark en dag eller to, innom Bodø å besøke beskjente der en dag eller to før vi kjører hjem til Harstad igjen. Så når æ starte på jobb igjen i uke 31 e æ 11 uka og da tenke æ at alle på jobb skal få vite det:)

Være hjemme, få besøk, noen kortere enn andre, av alle de fire kommende besteforeldrene, samt min bror med familie, og minst et av mannens søsken. Og få hund, overleveres når svigerfar er på besøk, siden det er hans hund som må omplasseres til oss. Så da bruker vi vel resten av sommeren på å venne oss til det.

Drar til Tyrkia 2.juli sammen med søsteren min for å overraske foreldrene våre og lillebroren vår.Blir moro å se ansiktet dems når dem ser oss,hehe...Også får jeg meg en liten valp i slutten av juli,da går nok mye tid til den :-) Føler på meg at dette blir en braaa sommer[8D]

I sommer blir det å planlegge bryllup, gifte oss, dra på hytta på fjellet og sommerhytta, kanskje en liten tur til Dyreparken i Kristiansand, og ellers bare kose oss her hjemme med grillings, bading og en voksende mage!

Skal på kosetur til Mamma og Pappa i Lofoten - kommer sikkert til å seile litt og sånt.

Filurer også på å dra en tur til Vimmerby i Sverige, til Astrid Lindgrens verden, sammen med ei venninne som har ei datter på samme alder som Solveig.

Back
Topp