Hva skal dere i påsken?

LilleBølla

Elsker forumet
Noen spesielle planer?

Har ikke lagt noen planer vi, tar det som det kommer.. Men mulig vi drar til min mormor en tur.. Foreløpig så har vi nydelig påskevær med sol og noen få minusgrader.. [:)]Herlig!!

Vi slapper bare av hjemme de første fridagene. På torsdag reiser vi til mine foreldre. Håper det blir fint vær så vi får oss en påsketur til sjøen. Da pleier vi å grille pølser, eller lage pizza eller steke pannekaker på bål. Hele familien er med, både gamle og unge, det er så koselig!! Vi blir der til søndag kveld.

vi skal være hjemme. alida skal til min mor (i campingvogna)fra fredag til lørdag. så skal vi male egg som vi koker og spiser, blir nok grilling også viss været tillater det :) skal slappe masse av i påsken :)
lekeland en dag viss det blir dårlig vær. 

Hadde tenkt oss på hytta, men orker ikke fem stykker på ei lita hytte hvis det skal regne hele påska som de har meldt [&:] Så vi vet ikke ennå[;)]

Her er det litt opp og ned når det gjelder været, så da blir det både inne og uteaktivitet.... til nå har vi vært på isfiske, skitur, slalom, bassenget osv osv....håper på knallsol de siste dagene så vi bare kan være ute å nyyyyte[:)]
god påske til dere alle[:)]

Her reiste vi bort forrige lørdag, til hytta ved sjøen(svigers hytte) var der til onsdag, så kjørte vi 5 timer med bil opp til mamma å pappa, hadde en pause på 20 min på ferga og innom hjemme og spiste pølse med brød. Pappan i huset er på sjøen så jeg dro med begge jentene selv, koselig det også, litt slitsomt til tider men. Vi skal være her til mandag tenker jeg.

Vi var i Lofoten på vennebesøk i fra søndag til onsdag, og så er vi hjemme i selve påsken. Ute en del, på litt småbesøk o.l Formen min er ikke på topp så det blir ikke de store utfluktene. Tror svigers kommer i dag, og blir over ei natt[:)]

ungene har vært hos pappan sin fra mandag til lørdag, så jeg har vært hjemme alene og tatt en tur til oppdal... i dag kjørte jeg og ungene til feriehuset til mamma for å ha en familiepåske her ute [:)]

Back
Topp