Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg bor på fjellet, så skal vi bare være hjemme i påsken. Blir vel noen turer ut på ski, om været blir bra. Skal ha mange deilige påskemiddager med familen. Gleder meg til påske, jeg.
Påsken ser jeg frem til! Da har mannen fri,og prinsessa mi fri :)
Jeg er for øyeblikket sykemeldt.
Om ryggen ikke er helt for ille,skal vi på hytta i Tuddal med svigers.
Håper jeg er litt bedre før det,slik at vi kan dra :)
har ikke store planer enda.. :) blir nå hjemme og koser meg med mine barn... også skal vi på BABY SHOPPING :)) gleder oss og handle inn klær og slikt :)) jentene gleder seg veldig til den shopping turen :)) så blir det gode middager og kosete kvelder med spill og film :))
Me reise til England i 4 dager:-) Blir ikkje so mykje reising på oss til sommeren, derfor tek me ein tur no..
Ser ikkje bort frå at det blir ein del shopping til babyen:-) Og guten vår på 5 år er veldig spent sidan dette blir første flyturen hans!
Vi er ikke av typen som går på fjellet uansett årstid så vi skal kose oss hjemme som familie i noen rolige deilige dager.
Nettene skal vi bruke på å venne 2 år gamle storesøster til å sove på eget rom, i god tid før babyen kommer og "tar" sprinkelsenga hennes. Kan tenke meg det blir noen relativt søvnløse netter og tidlige morgener, he he.
Vi bor jo også på fjellet, og nå er det meldt snø til helgen så da blir det vel familiedager med litt ski, aking, være sammen med venner og familie som er på hytte i nærheten. Gleder meg!!
Så koselig å reise på hytten i påsken.. dere er heldige!!
Vi skal være et par dager hjemme først og male ferdig det nye rommet til "snart storebror"
Så reiser vi en langhelg til sørlandet hvor svigers bor, blir å møte noen vennepar og ta det med ro og som det kommer tenker jeg!
Uansett deilig med påske selv om jeg er hjemme for sambo e også hjemme hele dagen og "snart storebror" blir hjemme også - blir koselig!
Her blir det å gjøre ferdig siste rest i 2. etasje, som snart er ferdig..yeeej
Også blir det noen lass på fyllingen med søppel og rydde i hagen.
Ellers skal vi bars koze oss og slappe av, og gå tur i skogen med hunden vår om været blir bra :)