Hva skal dere i påsken da?

Live2Learn

Elsker forumet
Hyttetur? 
Fjelltur eller bare relax hjemme?

Vi skal være hjemme! :) Utnytte fridagene på å gjøre ting med barna vi normalt ikke gjør.. Lekeland, akvariet, skogstur, besøk osv! :) 

Blir deilig at min mann endelig har litt fri og kan leke med oss! :) 

Ikke minst; hva skal dere spise på disse helligdagene?

Jeg trenger middagstips i samme sleng! ;) 

det blir såklart lammelår på påskeaften, men alle de andre dagene! =) hehe

Planen var egentlig å dra på hytta i alvdal med svigers, men jeg kaster opp hver dag, så det er ikke stas på en utedo...

Men her hjemme er det sol og blå himmel, så blir vel ikke så verst å være hjemme heller :)

Vi skal selvfølgelig grille :D

Bygge terasse forhåpnetligvis, og selfølgelig kose oss med våres sønn og familien :)

Jobbe jobbe jobbe :) 4 røddager, så det er ikke så dumt. Skal på hytta lørdag og søndag, så da skal vi ha påskeegg jakt og hive innpå med deilig mat, drikke og marsipan :) :)

En ting er sikkert: Denne påskeferien kom som bestilt!!! Så deilig å slippe å stå opp tidlig med morgenkvalme å dra på jobb

Benytter påskeferien til å gjøre skolearbeid, studerer via nettet og har eksamen i mai så det er deilig å slippe å ha litt overskudd til studiene nå :)

Ellers skal vi bare kose oss hjemme, skal ut å handle mat for påska i dag på Obs! (satser på at vi blir alene der, tviler sterkt hehe) blir blant annet marinert kalkunfilet på påskeaften og skinkestekmiddag hos pappan min en av dagene  

Vi skal på kosetur til Sverige, deriblant en tur til Ullared faktisk!
Blir godt å komme seg litt bort :)

Skal jobbe. Har fri i dag,morgen og torsdag før det er jobbehelg. :)

Vi skal være hjemme! :-) Har ikke handla så kjempemye mat inn til påsken, men prøver i det lengste å unngå å dra til Sverige på handling i påskedagene (er helt grusomt mye folk der da).

Men jeg gleder meg til å være hjemme å slappe av! I vinterferien reiste datteren min og jeg til vestlandet til mitt hjemsted og der fikk jeg selvsagt omgangssyken så hele uka gikk med til det..... Når jeg endelig kom litt i form igjen, så måtte vi dra hjem. :-P Så blir deilig å ikke skulle en dritt i påska :-)

I går var vi over grensen en tur, i dag har vi handlet inn det siste her hjemme (tror jeg). Blant annet en bok jeg har tenkt å se om jeg får lest i dagene som kommer :-)
Først skal vi bruke denne dagen til å ordne litt her hjemme, svigers kommer på overnattingsbesøk i morgen. De drar igjen på torsdag. Menyen disse dagene er påskeskinke med fløtegratinerte poteter, grønnsaker og saus en dag og sodd en dag.
Fredag drar vi på hytta til foreldrene mine, sammen med dem og min bror. Satser på at mamma og pappa fikser noe godt å spise da
Bare jeg får fikset hjemmet mitt nå, satser jeg på avslapping de kommende dagene. Strikke, lese, kose meg med barna og satser på at uggenheten gir seg etter hvert her.

Blir vel mest hjemmekos :-) Skal bake litt til min egen bursdag ;-) så da får vi vel litt besøk i den anledning. Så skal vi vel besøke slekt og venner i nærheten tenker jeg. Føler jeg er på mitt værste nå ang kvalme og trøtthet, så det skal bli veeeldig godt med noen dager fri :-)

Vi skal ha pinnekjøtt til middag en dag hvertfall, det er tradisjon her. 
Ellers får dere ha en GOD PÅSKE :-) emoticon

blir her hjemme og driver på i hagen og med båten
det skal bli godt å kunne ta noen rolige morninger sammen med dattern og mannen min
håper kvalmen gir seg for jeg makter ikke gå på jobber kvalm helt til ca to , tre på ettermiddagen og jobbe da i bhg er umulig så jeg må ringe å si sorry kommer ikke idag heller . begynner å få dårlig samvitighet begynte å jobbe der 12mars og har jobbet i hele 4 dager ops
så påsken er hjertlig velkommen
håper på sol og litt varme og at nordavinden ikke blåser på igjen for det blir så f,,,,,,,,,, kaldt
god påske alle sammen kos dere masse

Vi reiser opp på hytten i dag:) Der skal nesten hele familien være, bortsett fra min største storesøster og hennes mann + minien... 

Gleder meg kjempe masse til skiturer i fjellet og å sitte langs hytteveggen og slikke sol:) 

Back
Topp