Hva skal dere i morgen??

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Selv skal jeg til legen...[8D] Første kontroll eller???![:D]

Nei da...Bestilte timen forrige uke pga blødningen jeg har (som nå ser ut til at det skal gi seg )...Men da får jeg heller ta opp denne graviditeten pluss blødningen...Skal også ta blodprøver for å sjekke jern og folat...Litt redd det er veldig lavt ennå...Men Håper det har gått opp litt..Har jo jernmangel så det suser...[&o]

Eller så skal jeg slappe av og kose meg...[8D]

Dere da???

Hmm, nei i morra er det jobb igjen - jeg skal innrømme at jeg slet litt med å konsentrere meg på jobb på slutten av forrige uke, satt bare og tenkte på den nye babyen [:)]

Men denne uka tror jeg det blir lettere - nå er det ikke stort annet å gjøre enn å vente.
Jeg tror for øvrig jeg skal ringe legen og be om å få målt blodsukkeret. Under sist graviditet sto jeg i fare for å utvikle svangerskapsdiabetes, og måtte være veldig nøye med kosten. Så jeg tror det kan være en god idé å holde øye med det blodsukkeret helt fra begynnelsen av denne gangen.

Nå skal jeg planlegge ukas middagsmeny, sånn at jeg kan handle alt i morgen.

Ha en god natt da, MaCa

Ja, det kan være lurt...Husker selv da jeg tok den sukkerbelastningen...Var litt nam men likevel litt[:'(] Moren min har dia type 1...Så er jo i grunn fare selv...Men slapp andre gangen da...Spent om jeg må ta den denne gangen da...

Du får kose deg med middagslista så sees vil i morgen...[:D]

Nattinatt...

Back
Topp