hva skal dere i morgen da?

sol-stråle

Elsker forumet
jeg aner ikke hva vi skal , bllir vel til at vi sitter hjemme å glor i veggen til klokka blir tolv ser på rakettene og legger oss, litt kjedelig....

Her blir det også kalkunmiddag. Mamma kommer med fly fra Oslo i dag, og skal være her en liten uke, og så kommer et vennepar av oss (meg og mannen altså, ikke meg og mamma...[;)]) på middag også i morgen. Hun er gravid, så det blir vel ikke noen stor fest på det paret, men vi andre skal da få rast fra oss (jeg satser på eggløsning til uka, så jeg får passe på nå[;)]).

vi hadde tenkt å be til oss noen vi og, men da vi gjorde det 1.dag, så kom det et par stykker og vi hadde bedt 15,stk....
og han som kom sist , var han som lurte på om vi skulle ha noen fest....ble litt irritert, han skulle liksom komme klokka 18.00 ,men kom ikke før 21.30.. jeg kunne heller ha lagt meg jeg da.. så derfor har ikke vi bedt noen om å komme hit, . dette var innvikla....[:D]

Blir vel å kose meg med mann og barna tenker jeg og en bedre middag[:D] Så skal jeg prøve å fortsette å knipe da, selvfølgelig[;)] Ikke noe mere spennende enn det[:)]

Skal feire i nye-huset og satser på fin-fint vær!!! Vart litt sint på TV2 igår som meldte overskya... hm... håper det blir meir eller mindre skyfritt! Gleda meg masse til å sitte i stova og sjå på rakettane, ser utover deler av Åsane utanfor Bergen, så det kan bli mange!!!! [:D]
Venter besøk av samboeren min sine to søsken med mann og barn, så vi blir tilsammen 6 voksne og 2 barn! Blir pinnekjøtt og julepølse til mat! ÅÅÅ, gleda meg!!! [:D]

Besøke vårt fra østlande kommer ikke så enten blir vi hjemme for oss selv eller reiser til mamma og de.
Godt å bare slappe av og [;)]

Vi skal invitere foreldre og broren til kjæresten min med dama. Vi skal ha deilig kalkun, waldorfsalat, mandelpotet, min spesiallagde saus, brokkoli osv. Bordet blir pyntet i mørk blå og sølv. Med bordkort og det hele. Skal legge hele sjela mi i dette. Elsker å pynte bord å stelle istand mat til folk osv.

Kl 24 smeller rakettene. Da blir barna elleville. Har kjøpt champanje til gjestene. Selv holder jeg meg til brus og vann. Klem

Vi skal være hjemme hos oss selv. Får besøk av en venninne iallefall.Blir stille og rolig- og deilig [:)] Orker ikke noe partystyr nå jeg.. Puh [;)]

ORIGINAL: LinnSB

Skal en tur til tante og onkel vi [:)] Blir nok full fest der, men rolig for meg som ikke får drikki noe.

Skal du ikke drikke??? Hvorfor ikke det? HI HI bare tulla.. Kjeder meg litt.. [&:]

er ikke helt sikre enda.. vi er innvitert i 30 års dag, til noen venner, og til hardparty hos våre festgalevenner..
har nå mest lyst til å dra i 30 års dagen jeg da. der skal alle ta med seg noe mat, så blir det koldtbord.. må vel bli den eller hos venneparet vårt.. for min del da. dem skal ha kalkun.

Vi har sånn tradisjon med at hele familien samles hjemme hos mamma å pappa
å så spiser vi kalkun å sånn..Vi blir vel en 17 stykker og 3 hunder så det skal bli gøy[:D][:D]

vi er tre vennepar som skal samles til kalkunmiddag.alle har barn så det er koslig å samles på sånne dager,så kan ungene leke også:)

Back
Topp