Hva skal dere i kveld?

*Labambie

Forumet er livet
Noen planer? Se film, bake noe, ut på kafè? 

Jeg har egentlig brukt opp bekkenet mitt totalt for dagen, men er likevel rastløs. HATER bekkenløsning og låsning. 

Sitter i sofaen og trykker og ser på tv og kjeder meg..
Og savner kjæresten..
Blærh!

Vurderte egentlig bare å legge meg....   Men burde igrunn hekle litt på et babyteppe som nesten er ferdig. Så er jeg så småsulten og snopsugen, men har ikke noe som frister!   Oppbrukt bekken ja, det har jeg også!   Bekkenløsning er fælt.

jeg skal lese sakspapirer til ett møte i morra, bare 100 sider.. hatt de siden torsdagen, men begynner ikke å lese før kvelden før .. 

Etter en meget lang og slitsom helg med jobbing og drikking 24/7 skal jeg ligge rett ut i senga og se en film. evt kansje male litt, hvis jeg finner energien til å faktisk reiste meg opp igjen.

Har nettopp begynt på den siste Lars Kepler-boka, så i kveld blir det den og ostepop!

Slappe av hjemme etter pinsehelg hos opphavet.
Jr. turner i senga siden døgnrytmen hans er litt på hodet, jeg kjører noen omganger klesvask, og så står det enten Sims 3 eller div. tv-serier jeg har spart på på programmet. :)

Nettopp vært ute med bikkja så han fikk bada litt! Blir varmt for en vovs med så mye pels.
I kveld blir det godteri og film i armkroken til mannen:)

tenkte jeg skulle sløve på sofaen å se noen gamle friends-episoder. virkelig avkobling for hjernen, før tilbake på jobb i morra. burde egentlig ryddet litt og støvsugd da men...

Blir en stille og rolig tv kveld,med brus og ostepop:-)

Akkurat nå har jeg store planer om å bare sitte fint i sofaen her jeg sitter i en halvtime til, før jeg skal gå å legge meg 

Pugger til eksamen på onsdag. Skal ha skriftlig skoleeksamen i naturfag, og får ikke ha med noe hjelpemidler utenom kalkulator (noe som minner meg på at jeg må finne tak i en kalkulator, da vi ikke får ta med sånne grafiske kalkulatorer). Temaene er fysikk, kjemi (ulike typer reaksjoner, syrer og baser...), geologi (mineraler og bergarter, samt jordens utvikling), meterologi, og bærekraftig utvikling (forsuring av havet og ozonlaget). 

Pew. 
Kjenner angsten godt i magen. Er livredd for den fysikken, for vi har ei elendig bok uten regneoppgaver, og en lærer som ikke kan pedagogikk for fem øre. 

her blir det en rolig tv kveld med snop, så legge på reint sengetøy føre jeg legger meg.

NÅ har jeg endelig tid til å teste min iq på mensa.no :) må se hvordan jeg ligger ann, det går på tid så jeg må sette av tid her. Men først se på the amasing race norge

Eneste kvelden har bestått av var å se en film og sikre trampolina + tinger på terrassen så dei ikkje flyr avgårde i vinden :)

Back
Topp