Hva skal dere i kveld?

Gullklomp

Forelsket i forumet
Her skal det være filmkveld med hjemmelaget pizza og twilight eclipse. Lillesøster er på overnattingsbesøk idag, men før pizzaen skal i ovnen skal hun klippes [:)]

Til en venninne og se Eclipse![:D] håper den ikke er utleid,da må jeg kjøpe den,hehe[;)]

her er det x-factor kveld og godterikos[:D][:D]
blir en tidlig kveld i kveld, håpe på at en goood natt vil gjøre meg og Emma friske[:D]

Laga hjemmelaga pizza til meg og emma, men siden jeg er syk smakte den ikke noe [X(] Har cola i glasset, men ikke det samma... snufs snufs...

Blir tv kveld her i kveld, latskapen lenge leve - sammen skal jeg og pelspleddet jage sykdommen bort [8D]

ORIGINAL: JulieAndora

Her skal det være filmkveld med hjemmelaget pizza og twilight eclipse. Lillesøster er på overnattingsbesøk idag, men før pizzaen skal i ovnen skal hun klippes [:)]

Åå såå koselig da[:)][:)][:)] elsker de filmene <3 kos dere masse!

ORIGINAL: KathMor

Laga hjemmelaga pizza til meg og emma, men siden jeg er syk smakte den ikke noe [X(] Har cola i glasset, men ikke det samma... snufs snufs...

Blir tv kveld her i kveld, latskapen lenge leve - sammen skal jeg og pelspleddet jage sykdommen bort [8D]

sukk,cola[X(] fikk jeg forferdelig lyst på nå!! cola light i boks[X(] *vilhavilha*

Her står pizzadeigen til hevings, mens vi ser x-factor.. [:)] 
Litt cola eller julebrus blir det vel også! [:-] Og sjokkis åffkårs! [:D]

Har spist hjemme laga pizzaa vi og. A er sovna, mens M ligger på fanget til pappan sin og sover.
Sjokkis, chips og julebrus! Mannen tok seg ei Corona nå.[:D] Kooser oss!!

ORIGINAL: Tryll

Åå såå koselig da[:)][:)][:)] elsker de filmene <3 kos dere masse!

Ja, der er helt utrolig bra!! [:)]
Vi skal kose oss max [:)]

ORIGINAL: Tryll

ORIGINAL: KathMor

sukk,cola[X(] fikk jeg forferdelig lyst på nå!! cola light i boks[X(] *vilhavilha*

Å, så kjedelig [X(] Masse god bedring til deg! Cola skal nok gjøre susen!! [:)]
Helg skal være latskap!! hehe .. Her er det i alle fall slik [:)]

ORIGINAL: *Emma08*

her er det x-factor kveld og godterikos[:D][:D]
blir en tidlig kveld i kveld, håpe på at en goood natt vil gjøre meg og Emma friske[:D]

Koselig [:)] Masse god bedring til dere!

ORIGINAL: tosmågull*

Til en venninne og se Eclipse![:D] håper den ikke er utleid,da må jeg kjøpe den,hehe[;)]

Ååå, den er jo så bra! kjøpte den idag, måtte bare betale overraskende 99kr. Trodde den i alle fall skulle ligge på rundt 179! Så det var vel like mye verdt å kjøpe den som å leie [:)]

ORIGINAL: MeMyself

Her står pizzadeigen til hevings, mens vi ser x-factor.. [:)] 
Litt cola eller julebrus blir det vel også! [:-] Og sjokkis åffkårs! [:D]

Tydeligvis den store pizza dagen idag [:)]
Kos dere masse [:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Har spist hjemme laga pizzaa vi og. A er sovna, mens M ligger på fanget til pappan sin og sover.
Sjokkis, chips og julebrus! Mannen tok seg ei Corona nå.[:D] Kooser oss!!

Da smakte vel pizzaen [:)] Deilig med tidlig seng for de små, og litt kvalitetstid for oss voksne [:)]
Kos dere masse [:D]

Har sittet og lest til eksamen til nå. Mannen hadde "date" på WOW nå (spurte meg for lenge siden om det var greit. Stakkars man, enser han jo ikke om dagen, bare tenker eksamen *one week to go*.

Men NÅ skal jeg se på litt av opptaket av x-factor før jeg legger meg. Resten imorgen!

[:)][:)]

Tror jeg skal ta meg en Santa Clausthaler og feire. Må lese mer imorgen [:)][:D]

Ååå, den er jo så bra! kjøpte den idag, måtte bare betale overraskende 99kr. Trodde den i alle fall skulle ligge på rundt 179! Så det var vel like mye verdt å kjøpe den som å leie [:)]

åh,hvor kjøpte du den? skal kjøpe alle 3 filmene tenkte jeg.. elsker de!!! gleder meg til november neste år når 4érn kommer.... leeeenge til...

åh,hvor kjøpte du den? skal kjøpe alle 3 filmene tenkte jeg.. elsker de!!! gleder meg til november neste år når 4érn kommer.... leeeenge til...

åå ja, elsker de filmene [:)] Kjøpte den på playcom,  men vet ikke om det bare var "tilbud" igår siden det var da den kom ut [:)]

Back
Topp