Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KathMor
Laga hjemmelaga pizza til meg og emma, men siden jeg er syk smakte den ikke noe [X(] Har cola i glasset, men ikke det samma... snufs snufs...
Blir tv kveld her i kveld, latskapen lenge leve - sammen skal jeg og pelspleddet jage sykdommen bort [8D]
ORIGINAL: Tryll
ORIGINAL: JulieAndora
Her skal det være filmkveld med hjemmelaget pizza og twilight eclipse. Lillesøster er på overnattingsbesøk idag, men før pizzaen skal i ovnen skal hun klippes [:)]
Åå såå koselig da[:)][:)][:)] elsker de filmene <3 kos dere masse!
ORIGINAL: Tryll
ORIGINAL: KathMor
Laga hjemmelaga pizza til meg og emma, men siden jeg er syk smakte den ikke noe [X(] Har cola i glasset, men ikke det samma... snufs snufs...
Blir tv kveld her i kveld, latskapen lenge leve - sammen skal jeg og pelspleddet jage sykdommen bort [8D]
sukk,cola[X(] fikk jeg forferdelig lyst på nå!! cola light i boks[X(] *vilhavilha*
ORIGINAL: tosmågull*
Til en venninne og se Eclipse![:D] håper den ikke er utleid,da må jeg kjøpe den,hehe[;)]
ORIGINAL: *MissMe*
Har spist hjemme laga pizzaa vi og. A er sovna, mens M ligger på fanget til pappan sin og sover.
Sjokkis, chips og julebrus! Mannen tok seg ei Corona nå.[:D] Kooser oss!!
Til en venninne og se Eclipse![:D] håper den ikke er utleid,da må jeg kjøpe den,hehe[;)]
Ååå, den er jo så bra! kjøpte den idag, måtte bare betale overraskende 99kr. Trodde den i alle fall skulle ligge på rundt 179! Så det var vel like mye verdt å kjøpe den som å leie [:)]
Ååå, den er jo så bra! kjøpte den idag, måtte bare betale overraskende 99kr. Trodde den i alle fall skulle ligge på rundt 179! Så det var vel like mye verdt å kjøpe den som å leie [:)]
åh,hvor kjøpte du den? skal kjøpe alle 3 filmene tenkte jeg.. elsker de!!! gleder meg til november neste år når 4érn kommer.... leeeenge til...