Hva skal dere i kveld junimammaer?

LiljeBlomst

Forelsket i forumet
jeg stikker vært øyeblikk:) skal spise god mat på restaurant med noen damer fra jobben ;) ønsker dere alle en fin fredagskveld;)

og for ikke bli spurt om hvorfor jeg ikke tar vin til maten,kjører jeg selv :)

jeg skal kose meg hos mammen min:) Er på besøk her noen dager:)
Lurt å kjøre selv at de ikke mistenker noe ja:)

Veldig greit å bruke unnskyldningen å kjøre. Kommer til å bruke den flittig i de nærmeste månedene!

Jeg skal tilbringe kvelden under teppe på sofaen. Skulle egentlig "jobbet". Er i praksis i forbindelse med studier. Men jeg har vært sinnsykt kvalm i hele dag og kastet opp flere ganger. Jeg møtte opp, fikk rapport , men de sendte meg hjem igjen. Så da blir det bare ta det med ro.

Skulle egentlig ut å spise og på kino sammen med mannen, men  idag er jeg så kvalm og uvel at det blir hjemme på sofan istedet. Dro på jobb idag, var der i 10 min før jeg dro hjem og la meg... Har barnepass til i morgen, så ikveld skal jeg ligge langflat på sofan og bestille ferdigmat Mannfolket har kjøpt en stooor pose smågodt som jeg skal forsøke å kose meg med (han skal kanskje få smake litt dersom jeg ikke klarer å spise det)

Her blir det deilig mat og tredje sesong av Sons of Anarchy, endelig har den kommet på dvd

her skal det bare slappes av!!! Sambo kommer snart hjem fra jakt så da skal vi lage oss noe mat. Så blir det TV titting - kanskje leie en film! hærlig med slike fredags kvelder, Emilie sover søtt i sengen sin 

Avslapning på sofaen her også! :) Er sliten etter ei lang arbeidsuke, og da er det godt å ta livet med ro foran tvn (og på babyverden) ;)

Back
Topp