Hva skal dere i kveld da damer?:)

Krøsamaia

Gift med forumet
Noe spesielt eller bare slenge beina på bordet og nye lørdagskvelden hjemme?[:)]

Ingen plana sålangt...Mannen e i utdrikningslag,så meg å mini e hjemma aleina idag.
Tenkte oss ud å handla litt,gå på lekeplassen må me og [:D] Ikvell ende eg nok opp forann både bv og tv [8D]

Jeg har blitt den heldige utvalgte (av meg og sambo) til å gå på bursdagsfest i kveld!!! JIPPIIIIIIIIIIII!!! Så da blir det nok både fest og bytur [:D]

Jeg er hjemme hos mammaen min, syk og elendig!
Greit å ha hjelp til to syke gutter da ja [;)]

I kveld skal vi få besøk av min søster, skal bare kose oss og spise god mat!

jeg skal jobbe[:)] 14:30-22:00 (hvis ikke det blir overtid, og det har jeg ingen planer om!!!)

Ikväll blir det bara slappande på soffan för min del, var ute igår o firade min födelsedag lite förskott så är ganska trött o sliten idag [;)]

tja...
vi får to barn på overnatting nå hvert øyeblikk... så her blir det nok alt annet enn stille og rolig en periode nå... men når aller er i seng blir det nok å slenge beina på bordet og bare slappe av.

Blir sofasliting med sjokkis og digg mat i dag [:D] 

A-ha på Ullevål [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Aislin

A-ha på Ullevål [:D][:D][:D]

Ooh - kos deg!

Skal spise taco og kose oss med rolig kveld foran tv'n!!![:D] Og regner med at om vi stikker hodet ut av ytterdøra, så hører vi vel hyl og skrål fra tivoliet som er her i helga![8|]

Vi får et vennepas med deres to nyyydelig små på besøk, så blir nok god mat, godis og godt selskap [:D]

Er hos svigers... Og her blir det kreps og hjemmelaget pizza ikveld :) mmmm....kreps er diggemat altså mmmmmm :)[:)][:)][:)][:)]

Her blir det å slenge beina på bordet å slappe av.. Kanskje ta meg en boks cider... Skal bare nyte kvelden hjemme alene sammen med tv og PC'n mens snuppa sover

Blir film og mat her i kveld! [:)]
Ska på jobb imårå tideligt o, så årke kje å jer så møkje utav dagen i dag, siden eg ska jobba 13 timars vakt i mårå [:-][8D]

Bli film og kos me min kjære i kveld[:D]

her har det vært film, uten digg, men med shokoladeshake fra herbalife... [8|][&:]
ikke helt en høydare... [:)]
nå vil jeg bare sove...

[:)]

Back
Topp