Hva skal dere i kveld a?

Brud2013

Gift med forumet
Jeg skal bare slappe av foran tv i kveld.
Kan hende jeg stikker på hobbyrommet en tur, har litt lyst til å scrappe mere.
Men får sjå litt[8D]

Ha iallefall en strålende fredagskveld jenter![;)]

scrappe girl. du er jo sååå utrolig flink...misunnelig. har så lyst å prøve jeg også.

her aner jeg ikke hva som skjer. har barnefri...men blir sikkert ikke gjort en dritt her for det.[&o]

scrappe girl. du er jo sååå utrolig flink...misunnelig. har så lyst å prøve jeg også.

her aner jeg ikke hva som skjer. har barnefri...men blir sikkert ikke gjort en dritt her for det.[&o]

jeg sitter å manner meg opp til trening... håper jeg kommer meg opp fra sofaen snart ja...
seinere blir det go middag og tv kos [:)] eller... er det noe på tv i da? aldri noe på tv i helgene[:@]
kansje jeg ska åpne opp boken "veien til førerkortet"

her har jeg bare sløvet og kost meg med noe smågodt, ellers blir det natta for meg om 1 times tid siden jeg skal på jobb i morratidlig!

vi har sett litt på tv, og så har jeg spilt litt på FB...
skal gå å pakke scrappekofferten min. treff i mårra :)
fra kl 13 og utover såååå lenge vi orker hehehehehe

har besøk av ei kusine fra bergen, med sine to søte barn!
så den største hennes blir med 3menningen sin, og min mor og far til sverige.
mens babyen blir med på treff! :)

og, gubben får ha ellie! [:)]

i kveld er luca på overnatting for første gang og jeg har barne -og sambo fri FOR FØRSTE gang på ett år! hjemme alene og kooooooser meg! rydda klesskapet, sedd over syden klærne, kasta ubrukelige klær osv. åsså har jeg tatt sol! i morgen skal jeg sove lenge (om jeg klarer det da....), trene og sulle litt i butikker ALONE! aaaaah[:D][;)][:D][;)][8D]

jeg skal bake og stryke til konfimasjon i morgen

Back
Topp