Hva skal dere i helgen??

*p!nk smile*

Forumet er livet
Vi får middagsgjester idag[:D] Imorgen må vi ut å se på nytt kjøkken...søndag bare slappe av[:D]

Hva skal du/dere??

HA EN FIN HELG[:D]

skal rydde ut juletre...eller bare slappe av... skal lånes sesong 1 av vampire diares så blir vel litt tv kikking i helga også..

Vi skal mure peis:)

I kveld skal vi spille med et venneper og i morgen ut å ake og grille pølser i skogen[;)]

På søndag tror jeg det blir badeland på oss[:D]

Ha en flott helg damer!

SMåen skal til pappan sin..så jeg får besøk av en venninne jeg ikke har sett så ofte,så skal vi drikke litt vin og kose oss....[:)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Vi får middagsgjester idag[:D] Imorgen må vi ut å se på nytt kjøkken...søndag bare slappe av[:D]

Hva skal du/dere??

Så gøy at du skal se på kjøkken:)
Elsker slikt!

Lykke til med finne et du liker[:D]

I dag blir det slappe-av-kveld forran tven siden sambo skal til noen kompiser. I morgen blir det shoppingdag, skal ha ny tv og pc. søndag skal vi på middag til min mormor [:)][:)]

ORIGINAL: cathkal

ORIGINAL: *p!nk smile*

Hva skal du/dere??

Så gøy at du skal se på kjøkken:)
Elsker slikt!

Lykke til med finne et du liker[:D]

Takk for det...ja blir spennende å se om vi finner det vi vil ha[:D]

Skal i barnedåp og bursdagsselskap på søndag, så idag skal jeg kjøpe dåps og bursdagsgave og imorgen skal jeg lage oreo-kake til anledningen.. [:)]

Tar meg meg ungene og drar til mamma i Oslo i helgen [:D] Gubben er på tur til Danmark, og jeg syntes det er
sååå kjedelig å sitte alene på fredagskvelden [8D]  Også bor lillebror i hybel under, så mulig vi tar en
spontantur ut [:D][:D] Skal ta et glass vin til Korslaget og heie på ÅGE!!!!!!

God helg alle sammen

I dag får jeg besøk av en venneinne[;)] Mulig gubben skal til mammaen sin sinde søsteren er hjemme med nevøen vår.
I morra vet jeg ikke om vi skal noe spesss..
På søndag skal vi i barnedåp[:D] å jeg skal være fadder[:D]

Back
Topp