Hva skal dere i helgen?

Vi pleier spille party alias,ludo quiz og trival pursuit bla :).
Det artigste er party alias :) (samme som vanlig alias, bare at du må gjøre andre ting mens du forklarer osv).
Hva pleier dere spille? :)

Alias er kjempegøy :-) party alias har jeg faktisk ikke spilt, så det må jeg få tak i! Takk for tips[emoji16]
Vi spiller også ofte Alias, ticket to ride osv. Prøvde et nytt spill her om dagen som het "terapi", og det var også veldig gøy[emoji1360][emoji4]

Idag prøvde jeg, samboer og frøkna (i bæresele) oss på en blåbærtur, men det var ikke særlig vellykket :p det var veldig lite bær der vi var! Noen andre som har prøvd seg? Var det for tidlig kanskje?:p

Rolig helg her.[emoji4] I går lagde jeg ferdig babynestet til lille(har fått rosa kantbånd, så nå håååper jeg det stemmer at det er jente, ny ul på onsdag). I dag har jeg strikket litt og mannen skrur ikea. I kveld skal vi prøve oss på en datenight med biff og fløtegratinerte poteter. [emoji4] I morgen skal jeg på barselbesøk til en venninne. [emoji4]Merker at jeg virkelig nyter å ikke ha så mange planer, og ikke minst å forberede til babyen kommer. Har blitt så mye mindre rastløs enn jeg har vært tidligere. [emoji4] Flere som har det slik?

Idag prøvde jeg, samboer og frøkna (i bæresele) oss på en blåbærtur, men det var ikke særlig vellykket [emoji14] det var veldig lite bær der vi var! Noen andre som har prøvd seg? Var det for tidlig kanskje?:p
Kanskje for sent? Jeg plukket blåbær for et par uker siden ca midt i Nordland fylke. Da var de akkurat blitt modne.

Kanskje for sent? Jeg plukket blåbær for et par uker siden ca midt i Nordland fylke. Da var de akkurat blitt modne.
Kanskje :p jaja, fikk hvertfall masse sukkererter hos svigers (som er avgårde), så kom hjem med NOE hvertfall ;)

Svigermor skal bo hos oss noen dager :-) storesøster på 3 skal i sin første bursdag til ei bhg , blir kjekt å bli bedre kjent med foreldrene til de andre barna. Ho skal begynne på storavdeling, så det er mange mye fjes :-)
Må også forberede meg til bryllup hvor jeg skal være toastmaster Hehe :p

Back
Topp